Cabanas Tavira dag 13

23 juni 2023 - Tavira, Portugal

Vanmorgen om kwart over zes zat Wesley al weer lekker op het balkon, Heidy volgde al snel en samen hebben ze even lekker genoten van de rust. Aimy en Levy hebben lekker uitgeslapen, en dat klopt, want het gesnurk uit de slaapkamer was goed te horen. Na het ontbijt zijn Wesley en Heidy naar de receptie gegaan om de auto in te leveren. Hierna zijn we onze zwemkleren aan gaan doen en zijn we lekker naar het strand gegaan. Het was vandaag ook wel erg warm en windstil, dus de verkoeling hadden we zeker nodig, het is hier vandaag op het warmst 35 graden geweest!! Na het strand hebben we in de Plaza even heerlijk wat gedronken om vanuit daar door te gaan naar de lunch. We hebben een stevige hap genomen, want we zouden gaan paddleboarden, dus de nodige energie moest naar binnen worden gewerkt. Aangekomen bij de surfshop (Eolis) genaamd, werden we hartelijk ontvangen. We konden ons hier omkleden en de waardevolle spullen achter laten. Vanuit hier was het zo'n 100 meter lopen naar de zee, dus wij als stelletje amateurs met de meters lange boarden door de straat😊😊... Aangekomen bij de zee kregen we een uitgebreide uitleg over hoe alles in zijn werk ging. Levy was de eerste die een poging mocht wagen, maar eigenlijk is hij een natuur talentje, want zonder enige twijfeling ging hij er al vandoor. Aimy was de volgende die op het board mocht, maar Aimy voelde zichzelf echt niet lekker (last van de hitte) en is dus samen met mama aan de kant gebleven. Wesley was nu aan de beurt, eigenlijk ging dit ook erg makkelijk en soepel. Eerst moesten we toch op de knieën, dus het moeilijke moest nog komen. Ondertussen dat papa en Levy op de boards waren, is Aimy heel netjes opgevangen door het personeel, er was een bedje voor haar, water, en alle zorg werd haar geboden. Ze kwam er hierdoor ook al snel bovenop. Gelukkig maar. Papa en Levy zaten nu dus nog op de knieën op het board, maar het moment was daargekomen dat ze moesten gaan staan!! Eerst Levy, en ja hoor.. Hoppaaahhh daar stond hij al!! Zonder enige moeite ging hij staan en kon hij peddelen, wat knap van hem... Toen mocht Wesley, ook hij stond heel snel en dit ging ook goed, maar toen hij eenmaal stond was het evenwicht snel weg, en daar kwam de Tsunami 🌊🌊... Hij viel in het water!! Dat was dus wel even hard lachen... Maar hierna ging het eigenlijk erg goed en hebben papa en Levy heerlijk liggen paddleboarden door de Ria Formosa... We kregen zelfs complimenten van de instructeur!! Na de activiteit zijn we naar de Plaza gegaan om lekker te borrelen. Vanavond gaan we lekker uit eten aan de boulevard, en dan morgen gaan we genieten van onze laatste volle dag, in de ochtend willen we nog naar Tavira en dan morgenmiddag nog even lekker bakken op het strand. Voor nu een hele fijne avond allemaal 😘😘