Cavallino dag 9

1 juni 2017 - Cavallino, Italië

Cavallino dag 9
Vandaag hebben we besloten om weer een daggie naar het strand te gaan. Vanmorgen om 8 uur zaten we we heerlijk aan het ontbijt. Na het ontbijt zijn papa en mama lekker op het balkon gaan zitten en zijn de kids heerlijk wezen zwemmen in het zwembad. om kwart over 9 waren ze al aan het badderen haha. Hetwas toen ook al boven de 25 graden. Om half 11 hebben papa en mama de zwemtas verder ingepakt en hebben de kinderen uit het water gevist om vervolgens naar het strand te lopen. Op het strand was het lekker rustig, we hadden weer eigen strandstoelen helemaal vooraan bij de zee. We zijn gelijk het water in gegaan met ons 4. Het water was iets ruwer dan de andere keren, maar dat was juist heel gaaf! de golven kwamen heel erg hoog. Aan het begin vonden Aimy en Levy het nog een beetje eng, maar na een tijdje gingen ze (letterlijk) tegen de golven vechten. Een paar keer over sloegen de golven Aimy en Levy omver en hadden ze de mond lekker vol zout ahahah. We zijn wel bijna een uur in het water geweest. Ook zagen we allemaal kleine vissen en krabben in het water, dit was wel weer erg leuk. Nadat we uit het water kwamen hebben we ons even door de lekkere warme zon laten opdrogen om vervolgens een dikke vette hamburger te gaan vreten in het strandtentje. Een halve liter bier en de slush puppy mocht ook niet ontbreken uiteraard. Na het ete nzijn we weer naar onze strandstoelen gelopen, maar erop gelegen hebben we eigenlijk niet, want we zijn gelijk weer de zee in gegaan met ons 4. We hebben nu het spel 'lummeltje' gedaan Dit is het spel dat je met de bal over moet gooien en dat er 1tje in het midden moet staan. Een erg leuk spel, vooral als papa de hele tijd in het midden moet hhahah. we hebben daarna nog even lekker liggen bakken in de zon op onze ligstoelen. We zijn om een uurtje of 3 weer naar ons huisje gegaan en daar hebben we ook nog even lekker gezwommen. Papa en mama zijn op een gegeven moment naar boven gegaan om de BBQ klaar te maken, maar de kids hebben nu een opa en oma huid, want die hebben nog heel lang gezwommen. om een uurtje of 6 zijn we gaan BBQ-en en daarna hebben we nog een heerlijke  strandwandeling gemaakt met ons 4tjes. Het weer was weer geweldig vandaag het was weer zo'n 30 a 32 graden. Morgen wordt het weer lekker heet, dus dat wordt weer lekker genieten.