Kronenburger See dag 3

25 februari 2018 - Dahlem, Duitsland

7 uur was het weer dat papa onder de douche stond, daarna heeft papa koffie gezet en de tafel gedekt. Broodjes konden we weer bij de receptie ophalen. Na het eten hebben we lekker rustig aan gedaan. Om een uurtje of half 11 zijn we naar Blankenheim gereden. Het is zondag dus alles was dicht. Maar we zijn in het dorpje naar de burcht gewandeld. Na een ijzige steile klim, kwamen we bij de burcht aan. Eén keer raden.... Dicht hahaha... Maar even verder gelopen kwamen we bij een tiergartentunnel. Hier waren allemaal grotten door het bos. We hebben hier ff rondgelopen.. Papa heeft de boom even water gegeven hihihi. In Blankenheim zijn we daarna heerlijk heen eten geweest bij de Italiaan. Tegen half 3 waren we weer bij het huisje om de luie zondag te vieren. Even hebben we lekker buiten in de zon gezeten. Gerda is daarna even lekker op de bank gaan liggen en papa even lekker in bed. Gerrit ging rustig tv kijken en mams was aan het puzzelen. De kids hebben heel lief achter de tablet gespeeld. Na ffkes op bed hebben gelegen kwam mama bij papa op bed liggen.. Weg was de rust voor papa.. Wat snurken en snurken deed mama. Papa is maar de sauna ingegaan, waarna mama en de kids er snel bij kwamen zitten. Tot 95 graden hebben we gezeten, toen gleden we zwetend van de bankjes af. Heerlijk afkoelen onder de douche en de kids in het bubbelbad. Tegen 6 uur zijn we naar Stadtkyll gereden om daar heeeeeellll erg lekker te eten bij Balkan. Heerlijke biefstukken, karbonades, schnitzels, tosti's en soepen stonden op het menu. Ook mochten we gebruik maken van de saladebar. Nu zitten we lekker uit te buiken in het huisje. Morgen staat een dagje shoppen op het programma.. Ja Gerrit en Wesley moeten de dames wel tevreden houden haha