Kronenburger See dag 7

1 maart 2018 - Dahlem, Duitsland

Vanmorgen zijn we weer op tijd naar de bakker gegaan. Lekker ontbijt is wat er volgde. Na het ontbijt zijn we naar Euskirchen gereden. Dit is zo'n half uur rijden vanaf het huisje. Dit is een grote plaats met een warenhuis. Hier hebben de kids speelgoed gehaald en Gerda ook.. Gerda een jas en schoenen, levy bestuurbare auto en Aimy een paardenpuzzel en paardje met kleren. Na het inkopen zijn we richting ons huisje gereden. Onderweg even gestopt bij de skipiste Weisser Stein. Maar hier was alles dicht. We zijn maar doorgereden naar het huisje waar we pizza hebben besteld. Hhmm lekker hoor!!!! Papa en mama zijn met zijn 2 een stuk gaan lopen. Er loopt een heel mooi pad vanaf het park naar het stuwmeer. Deze hebben paps en mams gelopen. Aan de andere kant hebben ze kort bij het bevroren meer gestaan.. Koud maar wel erg lekker uitwaaien. Aimy heeft gepuzzeld en Levy buiten gespeeld met zijn bestuurbare auto. Later in de middag hebben we ff een spelletje gedaan en daarna zijn we naat tankstation gereden, aftanken en toen statiegeld ingeleverd bij de supermarkt. We zijn voor laatste keer hier uit eten gegaan in Stadtkyll bij restaurant Balkan.. Verdorie wat kun je daar lekker eten . Nu lekker uitbuiken en zo tas inpakken . Dan lekker gezellig een spelletje doen met ons allen. Morgen weer naar huis, wat is een vakantie dan kort!!! Maar we hebben genoten. We rijden terug over Aken en dan Venlo. Tot morgen allemaal en nog fijne avond..