Cavallino dag 11

3 juni 2017 - Cavallino, Italië

Cavallino dag 11
Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen tot half 9. Aimy en papa zijn daarna weer naar de supermarkt gegaan om de broodjes en de rest van de boodschappen te halen. Ook hebben we spagetthi meegenomen. we willen vanavond lekker bij het huisje op het balkon italiaans eten. Na het ontbijt hebben we ons allen heerlijk gedouched en vervolgens zijn we naar Jesolo gereden. In jesolo zijn we naar Sea life geweest. Dit was werkelijk super, maar dan ook super gaaf. We konden hier tussen de de haaien, zeeschildpadden en de pijlstaart roggen lopen. Ze zwommen in hele grote bassins die helemaal om ons heen waren gebouwd. Ook allerlei andere zeevissen, inktvissen, kwallen, zeesterren en noem maar op wamen we hier tegen. Ook was er om de zoveel meter een ruimte gemaakt met een soort luchtbel, waarin de kinderen hun hoofd konden stoppen, zodat het net leek of dat ze in de zee bij de vissen waren. Bij binnenkomst van Sea life werd er een groepsfoto van ons gemaakt en de kinderen kregen een vragenlijst mee. Als ze deze goed in zouden vullen zouden ze een verrassing krijgen. Bij het einde van de rondgang kwamen we bij een winkeltje uit wara de kids ook hun kaart konden inleveren. Ze kregen een hele leuke oorkonde. Ook de foto van ons hebben we maar gekocht. De kids hebben allebei de groepsfoto als sleutelhanger meegekregen. Nadat we Sea life hadden gezien zijn we in de auto gegaan en naar de Iper Tosano gegaan om daar ff lekker te shoppen, ook voor het thuisfront. Hierna zijn we even op zijn hollands naar de Mac Donalds gegaan. Ach ja, zo hou je de kids tevreden ahahha. Op de terugweg wouden we nog even even naar e haven waar allerlei grote boten lagen. Na veel gezoek kwamen we aan, maar we mochten er niet naar binnen potverdorie hha. WE zijn toen maar even naar het strand gelopen dat ook erg dichtbij was, hier stond een mooi ouderwetse vuurtoren. We hebben daar even lekker gelopen en een paar mooie kliekjes geschoten. Om half 3 waren we al weer thuis, dus we hadden een lekker kort dagje. We zijn met ons 4 maar even een lekkere verfrisesnde duik gaan nemen bij ons in het zwembad. Het was trouwens ineens erg druk op het appartementen complex. Heel veel duitsers hebben hun toetreden genomen in één van de appartementen. Bij één duits stel komt gelijk het duitse in naar boven...Veel schreeuwen en een grote bek, brutaal en een bierbalg van hier tot Tokio! Om een uur of 5 is papa de spagetthi klaar gaan maken en hebben we optijd wat gegeten, we zijn daarna nog even wezen lopen op het strand met natuurlijk een heerlijk ijsje. Het was vandaag weer 32 graden dus koud hebben we het niet gehad. Morgen verwachten ze ok nog een erg warme dag en daarna komt er een beetje regen deze kant op is de voorspelling. Voor nu nog een hele fjine avond en tot morgen.