Dag 14: woensdag 24 september 2014

24 september 2014 - Sankt Peter am Kammersberg, Oostenrijk

Vanmorgen was het heeeeelllll koud. Het heeft hier best gevroren. De vrouw in de supermarkt zei wel dat het mooi weer werd. En zeker, de zon was vandaag weer de baas met zijn 20 graden.

We zijn naar Judenburg gereden om daar de stad in te gaan. Dit is een grote plaats, dus dachten we dat we daar wel goed terecht konden. Maar het tegendeel is waar. Wat een rotstad om te zijn. Geen normale winkel of normaal terras. We zijn dus maar even buiten de plaats naar een 'winkelcentrum' gegaan. Hier hebben we een lekkere bak cappucinno gedronken en Aimy en Levy een lekkere dikke ijsco.

We wouden op de weg terug naar Oberwolz, hier is een groot kasteel, Rothenfelz genaamd. Helaas helaas helaas, hij was gesloten. We zijn maar doorgereden naar Lachtal. Dit is een groot skigebied hier vlakbij. Onderweg kwamen we een mooi bergmeer tegen. Hierbij was ook een forellenkwekerij en een restaurant. We hebben hier lekker aan de waterkant in het zonnetje gegeten.

Verder hebben we vandaag rustig aan gedaan en hebben de kids lekker bij het huisje gespeeld en geknutseld.

Morgen wordt het weer mooi weer en willen we nog lekker de bergen in om te gaan wandelen.

Voor nu proost en tot morgen.