Kreta 10 mei dag 11 Hemelvaart

10 mei 2018 - Aposelemis, Griekenland

Kreta 10 mei dag 11 hemelvaart
Ja het begint standaard te worden, maar ook vanmorgen was het al weer lekker weer. Patrick had gezegd uit te willen slapen vanmorgen, maar ook hij genoot direct al weer vroeg van het mooie weer. We hebben weer een super ontbijt gehad, en de kids konden weer mooi ouwehoeren met de obers. Na het ontbijt hebben we ons verder opgefrist en is de familie Rensen bij het zwembad gaan liggen.
Toen ze bij het water lagen en Glenn en Shaeny aan het zwemmen waren, kwamen er een aantal touroperators aan. Er was ook een fotograaf bij, hij wou dat Glenn even mooi in het water ging zwemmen, zodat hij goede foto's kon nemen voor hun website (Chrystian tours, Roemenie) ! Wel erg gaaf!! De familie Fransen is naar chersonissos gegaan, dit om nog ff te shoppen. We zijn ook naar een bar geweest waar een collega van Wesley al 20 jaar komt. Wel erg leuk om de eigenaar te spreken over de collega.
Ook wou levy nog even naat de stripclub ( zie foto). Na een aantal souvenirs te hebben ingeslagen hebben we de taxi weer weer naar stella village genomen. De prijzen van de taxi's zij  hier goed te doen, de bus is maar ietsie goedkoper. Bij het hotel hebben we weer lekker met ons allen gegeten, ze hadden weer lekkere gyros!!! Ook was er veel fruit.. Jammie jammie. Na het eten hebben we ons omgekleed en zijn we lekker bij de bar wezen zwemmen. Om een uur of drie zijn we uit het water gegaan en zijn wr bij de bar gaan zitteb, hier hebben we uiteraard weer heerlijk aan de pils en aan de cocktails gezeten. De kids zijn achter hun Tablets gegaan. Shaeny heeft haar droom voetbaltenue ook gevonden!! Tenue van Bayern met Robben. Om een uurtje of half zeven zijn we naar ons huisje gegaan en ons weer opgefrist. Tegen half acht hebben de buikjes weer rond gegeten en daarna nog ff een stukje gelopen over de baai. Nu heerlijk rustig zitten in de loungebar. Morgen gaan we de hele dag op de piratenboot!! Aaaarrggg..