Kreta 13 mei dag 14

13 mei 2018 - Aposelemis, Griekenland

Kreta 13  mei dag 14
Vanmorgen hadden we eerst op de boot gewild, maar het waait hier nogal hard vandaag, dus dat gaat hem niet worden. We hebben besloten om nog een keer 4 quads te huren. We hebben nu wel zwaardere quads, 450 cc.. Jaaaa!!!! Om twee uur zijn we gaan rijden van Chersonissos naar Skotino, dit is een plaatsje in de bergen. De rit ernaar toe was weer super. Haarspeldbochtjes en klimwerk. De quads die vlogen erop! Bij skotino was een grot, dit is één van de grootste grotten op kreta. We konden er gewoon vrij naarbinnen. Wel vlogen er vleermuizen. Op de terugweg zijn we naar het plaatsje Gouves gegaan, hier zijn we langs de boulevard gaan rijden en natuurlijk moest er een lekker ijsje gehaald worden. Om zes uur hebben we de quads weer ingeleverd en hebbem we geborreld, na het borrelen begonnen de maagjes te knorren, dus zijn we direct door naar het diner gegaan. Vanavond gaan wr nog ff lekker aan de waterpijp en paar drankjes doen en dan morgen weer naar Rijssen. We worden hier om 17.40 uur opgehaald (16.40 uur Ned.) rn we vliegen om 20.10 uur. Dis morgen nog één hele dag hier genieten. Om 22.40 landen we en we hopen rond 01.00 uur thuis te zijn.
Voor nu een fijne avond allemaal
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade