Kreta 14 mei dag 15

15 mei 2018 - Rijssen, Nederland

Kreta 14 mei dag 15
Vanmorgen was het dan zover, tijd om de koffers weer in te pakken. Eerst hebben we nog heerlijk ontbeten en daarna rustig de koffers ingepakt. Patrick en Wesley zijn het hele park nog overgelopen om alles ffkes te filmen. De kinderen hebben nog heerlijk even gezwommen, en de dames namen een lekkere bak koffie. Na het filmen hebben de papa's ook lekker wat gedronken, maar al snel kwam de raki er al aan. Stelios de ober ga ons ieder drie raki's om achter over te tikken. Tegen half twaalf hebben we de koffers op laten halen uit onze hotelkamer. De koffers konden de hele dag nog in de lobby blijven staan. De papa's hebben uiteraard daarna weer de nodige biertjes gedronken en de kids hadden een Tshirt van stella village zelf aan. Ze zijn bij alle personeelsleden en medewerkers van het animatieteam geweest om een handtekening op het shirt te laten zetten. Ook werden er de nodige foto's genomen. De bedrijfsleider riep tegen de barman " prakvlida godkaemy duo raki!!!"  twee minuten later kregen Patrick en Wesley beide een fles raki in de handen gedrukt. Super gastvrij zijn ze hier!! We hebben daarna nog heerlijk geluncht en over de boulevard gelopen. Om half 6 werden we opgehaald van het hotel om daarna om tien over acht te gaan vliegen. Op het vliegveld was het stuitertje druk. En ja hoor.... Ggrrrr.. Vertraging. We hadden vertraging van anderhalf uur. Op zich is dat nog niet zo erg maar dat je nergens kon zitten was wel echt klote! Maar al met al hebben we een geweldige vakantie gehad, perfect hotel, perfect en gastvrij personeel, super weer, mooie dingen gezien en geweldige all in!!