Kreta 3 mei, dag 4

3 mei 2018 - Aposelemis, Griekenland

Kreta 3 mei, dag 4
Het zou vandaag warm worden, was ons gezegd. En ja hoor toen we om 7 wakker werden was het al 24 graden  we zijn om half negen naar het ontbijt gegaan en daarna zijn we naar Analipsi gelopen. Hier hebben we even in de hitte rondgelopen en een lekkere ijsco gehaald. Daarna snel naar het huisje om de zwemkleren aan te doen en een verfrissende duik te nemen bij de bar. Om half 1 zijn de papies en mamies gaan eten en de kids hebben nog heerlijk gezwommen. Voor de lunch hebben trouwens de kids nog wel even meegedaan aan aquarobics. Gymen in het water. Om half 2 zijn de kids Samen met 'de baas' gaan eten. De chef hier. Die kwam de kids ophalen om te gaan eten. We hebben nog ff lekker geborreld aan het zwembad en daarna ff uurtje naar huis om ons ff op te frissen. Toen we terug kwamen bij het zwembad en de bar, bleek dat het animatieteam 50jaar bestond. Dit werd gevierd met gebak en een drankje voor iedereen. Om half acht zijn we lekker gaan dineren en hebben we onze buikjes weer lekker rond gegeten. Na het zijn we bij de bar aan onze 'stamtafel' gaan zitten. Nu gaan we lekker paar biertjes drinken en een kaartje leggen. Morgen gaan we een dagje weg de binnenlanden in op de quad.