Kreta 5 mei dag 6

5 mei 2018 - Aposelemis, Griekenland

Vanmorgen werden we wakker met het zonnetje alweer schijnend op het balkon. Dat betekent weer een zonnig dagje in het verschiet. Na een uitgebreid ontbijtje hebben we onze zwemkleding weer aangetrokken om vervolgens een frisse duik te nemen in het zwembad. Vandaag hebben we een plekje gevonden bij een van de andere zwembaden. Een heerlijk relaxbankje onder een overkapping voor de schaduw en wat ligstoelen aan de rand van het water in de zon. Voor elk wat wils. Na wat leuke water/ bal spelletjes kregen we wat honger en dorst. Maar dat is hier geen probleem, de hele dag drinken pakken en wat lekkers te eten mmmm.....
Wesley, Heidy, shaeny, aimy en Levy zijn nog even naar het strand geweest om hier een frisse duik te nemen in de zee. De golven waren wat hoger wat mooi tegen de rotsen aankwam. Een paar mooie foto's op de kade gemaakt en toen Levy Heidy en Wesley terugkwamen bij de strandstoelen op het strand hadden aimy en shaeny de slippers van Wesley begraven in het zand. Na wat graafwerk kon ook Wesley weer op de slippers mee terug naar het zwembad. Dus vandaag een heerlijk relax dagje aan het zwembad en vanavond nog een disco en theater show voor de kids. Wij vermaken ons hier wel prima....