Kreta 9 mei dag 10

9 mei 2018 - Aposelemis, Griekenland

Vanmorgen werden we wakker met een helder blauwe lucht en het zonnetje scheen al volop. Het wordt weer een lekkere warme dag. Met z'n allen liepen we weer naar het restaurant voor een ontbijtje, alleen Nicolaas, de man die elke dag grapjes maakt met de kids was er vanmorgen niet. Dus Patrick verving hem maar even bij de ingang. We hebben onze zwemkleding weer aangedaan en hebben een plekje bij het zwembad opgezocht. Wiebina, Wesley en Heidy zijn naar het reisbureau gelopen om een boottocht te reserveren. Vrijdag willen we een dagje met de piratenboot weg. Onderweg hebben we nog een balletje gekocht voor de kids die stuitert over het water. We hebben ons de hele dag weer heerlijk vermaakt bij het zwembad. Vanmiddag hebben we nog een paar potjes gepoold. Na het avondeten zijn de kids weer naar de kinderdisco gegaan en hebben wij Een potje gekaart met een heerlijke cocktail en biertje erbij. Ook was er vanavond weer een bruiloft, nu van een Schots stel. Nog fff genieten van de live muziek en dan lekker slapen. Tot morgen allemaal.