Kronenburger See dag 6

28 februari 2018 - Dahlem, Duitsland

8 uur.. Ja 8 uur was het dag voor ons. Ff lekker douchen en eenmaal beneden waren Gerrit en Gerda al wakker. We hebben de tafel gedekt, eitjes gekookt en koffie gezet. Ondertussen zijn papa en mama naar de bakker gereden voor de lekkere broodjes. We hebben weer heerlijk ontbeten, Levy had een hele lekkere warme Belgische wafel. Na het ontbijt zijn we naar Cochem gereden . De rit er naar toe duurde een uur, maar was wel een hele mooie rit door de bergen. We kwamen vanaf boven Cochem inrijden, we hadden een heel mooi uitzicht over de Moesel en over het kasteel van Cochem. We hebben de auto bij het water neergezet en zijn vanuit daar naar het nostalgische dorpje gelopen. Wel jammer was dat een aantal winkels dicht zaten. Maar we hebben er gezellig rondgelopen en hebben warme choco gedronken. Hierna zijn we nog even naar de Kik (soort wibra) en naar de supermarkt geweest. Ook hebben we overheerlijke echte Deutsche Bratwurst gegeten.!!!! Hhmmmmm..... Hierna zijn we terug naar het huisje gereden en zijn Aimy en Levy heen zwemmen geweest. Ook zijn ze daarna nog even in de grote speelhal geweest. Papa, mama, Gerrit en Gerda hebben Rummikub gedaan. Daarna zijn papa en mama nog even heerlijk in de sauna geweest. Tegen 6 uur zijn we naar restaurant hier op park gelopen... Wat koud, wat koud, bah bah.. Maar het eten smaakte er niet minder om. Koos konijn bracht ons het eten, erg leuk. Na het eten hebben Aimy en Levy zelfs nog een ijsje gehad. Aimy nam deze mee op de terugweg naar het huisje. Bikkel!!! Nu zitten we lekker in het huisje en gaan de dames in bubbelbad en sauna. Straks Dobbelen of Rummikub. Morgen dagje Euskirchen.. Fijne avond allemaal