Riparbella dag 11

8 juni 2019 - Montescudaio, Italië

Zaterdag 8 juni,

Uitslapen!! Wauw, we kunnen het nog. Tenminste voor ons doen.. Het was vanmorgen half acht voor papa en om 9 uur ging de rest eruit. Mama ff lekker onder de warme straal.. En fris was ze weer... Het spannende gele jurkje aan.. Papa weer helemaal blij😉. Het was eigenlijk al best warm vanmorgen, we zijn lekker buiten gaan zitten op het terras en hebben daar ontbeten. Na het ontbijt zijn we richting San Vincenzo gereden. Hier hebben we de auto geparkeerd en zijn we door de haven gelopen. Papa en mama maar zoeken en zoeken naar hun jacht, maar ze konden het rubberbootje maar niet vinden. Maar wat een geweldige boten lagen hier aangemeerd. Ik was hier een rederij die nieuwe boten maakte. We hebben onze ogen uitgekeken. Via de haven liepen we het centrum in, daar hebbem we een rondje gelopen. Papa zag hier een winkel met zonnebrillen en heeft hier een mooie Ray Ban gekocht.. Hierna zijn we nog even na de wekelijkse markt gegaan en daar heeft Aimy ook een zonnebril gehaald en heeft Levy een shirt van Mpabbe en van AS Roma gehaald. Iedereen was weer helemaal blij. Alleen mama was verstandig en heeft niets gehaald. Op de terugweg hebben we de auto aan de kant gezet en hebben we een heerlijk broodje gehaald. Heerlijk smaakte die.. We hadden allemaal honger. Bij het huisje hebben we allemaal spelletjes gedaan en daarna nog lekker een uur wezen zwemmen. Nu zitten we weer lekker buiten te genieten van het warme weer en gaan we lekker gourmetten. Na het eten zijn we een ijsje gaan halen. Heerlijk met dit weer. Daarna hebben we buiten kaartje blazen gedaan, de verliezer moest steeds opdrachtjes doen. Mama was eigenlijk het meeste de lul. Ze moest de meeste opdrachtjes doen. Daarna hebben we nog even pim Pam pet gedaan. Morgen weer een dagje branden aan zee.. Heerlijk, Joepie!!!! Tot morgen allemaal