Riparbella dag 12

9 juni 2019 - Cecina, Italië

Papa was lekker vroeg wakker. Rond een uur of 9 heeft hij Aimy en Levy wakker gemaakt. Toen gingen we eten en ons klaar maken voor het strand. Om een uur of half 11 waren we op het strand en hebben we een plekje moeten zoeken. Het was dus echt niet druk daar zij Mama, met de auto's en de mensen. Maar het was ontzettend druk daar.!! Geen auto tezien volgens haar.. Ggrr hele parkeerplaats stond tjokvol. We zijn meteen toen we een plekje hadden de zee ingegaan en ook iedereen ging de zee in. Papa en Aimy gingen eerst een stuk verder de zee in dan Mama en Levy. Mama en Levy die gingen over gooien met de bal. Later deden Papa en Aimy ook mee. Even later gingen we eruit en gingen we ons laten op drogen. Toen Papa en Mama droog waren gingen ze naar de pier om te kijken als je er omheen kon zwemmen.  Het kan. Onder tussen gingen Aimy en Levy met de pionnen een toren maken van zand en met water er overheen. Dat was gaaf. Later ging Papa samen met Aimy en Levy richting de pier en gingen er echt helemaal omheen. Er lagen wel allemaal rotsen in het water. Voor die rodsen moesten we wel oppassen. Papa ging het water uit en Levy en Aimy gingen over de pier heen lopen. We moesten ons laten opdrogen want we gingen in de duinen bij een kraam wat lekkers eten. Op de terug weg waren we op zoek naar een winkel, want we wouden bij het huisje lekker gaan gourmetten maar de winkels zaten dicht. Dus we reden door naar het huisje en namen een lekker duik in het zwembad bij ons. Iedereen ging het water in ook Mama. Lekker naar een uurtje zwemmen gingen we allemaal onder de douche behalve Papa. En daarna lekker buitenzitten. Vanavond gaan we toch maar lekker uit eten bij Nonne mare. Aan gekomen bij Nonne mare heeft Papa een lekker biertje besteld en de andere cola. Levy en Mama hebben eerst gevollybalt en daarna mooie foto's gemaakt bij een hele oude boom. Levy en Aimy hebben lekker samen een pizza gehad en Papa en Mama hebben een focacce gegeten. Daarna aangekomen bij het huisje gaan we lekker kaatjeblaasen en pim pam pet spelen. En dan lekker naar bed. Morgen gaan we naar de watervallen van Seravezza