Riparbella Dag 6

3 juni 2019 - Montescudaio, Italië

Maandag 3 juni

Vanmorgen om half 7 werden we alweer wakker door de zon. Aimy en papa hebben het stokbrood gehaald en we hebben daarna lekker ontbeten. Na het ontbijt hebben we nog een spelletje gedaan en zijn we de dag rustig begonnen. Tegen ene uurtje of 10 zijn we in de auto gestapt en zijn we naar Vada gereden. Dit is een niet zo'n grote plaats hier een kwartiertje vandaan. We gingen hierheen omdat het bekend staat om het ' witte strand' en mijn God!! Wat was het wit en mooi. We moesten de auto voor de duinen parkeren en een stuk lopen, maar dit was zeker de moeite waard. Een minuutje of 10 verder en de zee kwam tevoorschijn. Een geweldig uitzicht is wat we voorgeschoteld kregen. Het strand was zo wit, dat het zeer aan de ogen deed. Het was net als het eiland Crissi op kreta. We zijn hier lekker gaan liggen. Er was bijna niemand.. Ideaal deze rust! Papa en de Kids zijn de zee ingegaan en hebben even lekker gezwommen. Mama is gaan bruin bakken op het strand. Toen we klaar waren met zwemmen is papa een zandkasteel gaan bouwen.. Ja papa is nog net een klein kind. Ook mama heeft in het zand gespeeld en maakte twee grote tieten en een grote lul. Wat een vieze mama hebben we toch haha. Tegen één uur zijn we de plaats ingegaan en hebben we aan het water bij een haventje heerlijk gegeten. Schnitzel, patat en pizza is wat ons werd voorgezet.. We schoven alles zo naar binnen, wat honger (ja honger en geen trek) hadden we zeker. Toen we aan het eten waren hoorden we ineens een harde klap achter ons.. Een oudere dikke vrouw ging plat op haar snufferd en ging even buikschuiven over de stenen vloer van het terras, papa heeft de mevrouw even netjes geholpen... Best lachwekkend was het eigenlijk 😂😂. Na het eten hebben we weer even boodschappen gedaan voor vanavond, lekker visje en vlees gehaald. Dit wordt straks heerlijk geroosterd. Nu zitten we lekker op het terras voor het huisje te genieten van de zon, bier, en een heerlijk briesje. Het weer blijft hier de komende dagen zo.. Het wordt steeds iets warmer zelfs.. Heerlijk heerlijk. De Kids zijn nu badminton aan het spelen en wij genieten van de rust met zeezicht. Vanavond weer gezellig borrelen en spelletjes doen. Morgen gaan we richting de stad met de 25 torens, een rit van anderhalf uur door de bergen.. Nu al zin!!! Fijne avond iedereen en tot morgen.