Cabanas Tavira dag 12

22 juni 2023 - Tavira, Portugal

Vanmorgen was het weer heerlijk wakker worden. Rond een uurtje of 7 zaten Wesley en Heidy weer op het balkon met een lekker bakkie leut. We hadden in de planning om vandaag naar Albufeira te gaan, dus we wouden niet al te laat weg. De Kids hebben we in acht uur uit hun bed getrokken, om hierna lekker te gaan ontbijten. Na het ontbijt zijn we gelijk in de auto gestapt. De weg er naar toe viel mee, met een uurtje waren we al te plaatse. We hebben de auto neergezet op een openbare parkeerplaats. Al het parkeren kost hier niets, dit is meedenken met de toeristen, kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Vanuit de auto was het maar een heel klein stuk lopen naar de kliffen en de stranden. Eerst zijn we richting de kliffen gelopen. 'godzilla' was één van de namen van de kliffen. Maar wat was het hier mooi en wat een uitzicht had je hier! De ene rots zag er nog mooier uit dan de andere! We hebben aan het begin een paar mooie foto's genomen, hierna zijn we langs de kliffen gaan lopen om bij Godzilla uit te komen. Levy begon het toch een beetje eng te vinden, en wou niet verder, dit vond Wesley helemaal niet erg, dus zijn de (stoere) kerels gebleven op hun post, terwijl de dames verder liepen. Achteraf viel de weg ernaar toe reuze mee zeiden ze, maar ze hebben ook echt een geweldig uitzicht gehad. Hierna zijn we naar het strand gegaan om tussen de rotsen door te lopen, er kwam zelfs een waterval(letje) naar beneden. Op het strand aan gekomen was Heidy zo in haar nopjes, dat ze hier niet meer weg wilde (zie foto's 😛)... Maar Wesley heeft haar meegesleurd naar het eerste de beste terras! Hier hebben we heerlijk wat gedronken, de Kids en Heidy aan de milkshake en smoothies. En Wesley aan een overheerlijke steenkoud halve liter! Jammie jammie... Hierna zijn we met de auto naar het centrum van Albufeira gegaan en hebben we hier even door de toeristische straatjes gelopen, erg mooi was het hier, alleen mogen ze al de K*T Engelsen wel thuislaten, wat een schreeuwers. Op een groot plein zijn we lekker gaan zitten op het terras om heerlijk wat te eten, live (palmfluit) muziek erbij, wat wil men nog mog meer. Halverwege de middag zijn we weer richting het appartement gereden en zijn we gezellig bij de plaza gaan zitten om hier te borrelen en te snacken. Morgen staat een activiteiten dag voor Levy op het programma. We gaan morgen de zee op om te paddleboarden. Dit kan wel lachwekkend worden om Wesley en Heidy in een wetsuit te zien🤗🤗... Voor nu een hele fijne avond 😘😘