Cavallino, Venetië 2017 ( Hinterthiersee ) dag 1

24 mei 2017 - Hinterthiersee, Oostenrijk

vakantie Cavallino 2017 ( Hinerthiersee ) dag 1

Vanmorgen om 04.00 uur zijn we vertrokken vanaf de Camping. We hebben de Tiguan van Gerrit en Gerda mee, dus ruimte en luxe genoeg. Eenmaal onderweg en over de grens bij duitsland begon het eigenlijk gelijk al. We gingen van ' baustelle' naar ' baustelle' . Eigenlijk was dit de gehele weg van 860 kilometer dit het geval. Vlak na Munchen kwam er ook nog achter elkaar file file file, maar goed het mag de pret niet drukken. Aangekomen bij het dorpje Hintersee zag het huis (Wanishof, Thiersee 15 ) er geweldig uit. We werden hartelijk ontvangen en vervolgen hebben we in het dorpje Landl lekker wat gegeten. Na het eten zijn we weer lekker naar het appartement gegaan. Daar hebben we nog even lekker spelletjes gedaan en heeft papa nog lekker op het balkon gezeten met een lekker biertje, genieten van het uitzicht is hier zeker op zijn plaats. Na het douchen zijn we lekker heen eten gegaan bij het hotel in het plaatsje Hintersee. We hebben hier lekker gezeten en gegeten. De kids hebben nog een lekker ijsje gehad en Heidy nog een heerlijke pannenkoek met ijs na. Papa nam lekker een bak koffie. Levy vroeg of ze thuis nog een spelletje mochten doen. Mama zei nee, want papa en mama gaan strip pokeren. Levy dacht.."huh" en zei; " strik pokeren wat is dat?" Paps nam snel nog maar een lekker bakkie leut. Eenmaal thuis hebben we natuurlijk nog ff ket de kids een spelletje gedaan. Morgen vroeg hebben we bij ons appartement een ontbijt en dan rond 09.00 uur rijden we richting Venetië.