Vakantie Cavallino Dag 2

25 mei 2017 - Cavallino, Italië

Vakantie Cavallino Dag 2

Vanmorgen was papa al om half 6 wakker in Hinterthiersee. De rest lag nog lekker op 1 oor. Papa heeft de tassen vast ingepakt en is gaan douchen. Na het douchen werd de rest ook wakker. We hebben lekker ontbeten en van daar uit zijn we vertrokken naar Cavallino. Om 9 uur zijn we gaan rijden. Het was onderweg eigenlijk hetzelfde als gisteren. Erg druk en veel file. We waren pas om half 6 vanavond bij het adres in Jesolo om de sleutel op te halen. Onderweg hadden we zoals ik al zei erg veel file. Levy moest op een gegeven moment zo nodig plassen dat hij maar op de snelweg is gaan plassen, dat kunnen er hem niet veel nazeggen hahahaah!!!! Na de lange reis waren we erg blij dat we bij het appartement aankwamen. We zitten op de 1ste verdieping en kijken op het zwembad.  Het ppartement is groot en alles is ruim ogezet., echt super!! Het is hier nu nog (om 20.00 uur) 21 graden, dus we zitten lekker op het balkon. Het lopen naar het strand is 3 minuten en we hebben daar een privestrand.  De kids hebben heel veel schelpen gevonden en zullen deze vakantie er nog erg veel gaan zoeken! We hebben lekker gegeten aan de boulevard. Eigenlijk hebben we voor weinig geld heerlijk gegeten en natuurlijk  de terugweg toen we naar huis liepen moest er een echt Italiaans schep ijsje worden gekocht! Morgen hebben we even een daggie om bij te komen en gaan we ff de nodige boodschappen doen en verder lekker een daggie op het strand liggen waarschijnlijk. Voor nu wensen we jullie een fijne avond en tot morgen!!