Cavallino dag 5

28 mei 2017 - Cavallino, Italië

Cavallino, dag 5
Eerst nog een kort stukje over gister avond, want we hadden het verhaal al online gezet, maar we hebben nog een paar leuke dingen ondernomen. Zo hebben we nog een strandwandeling gemaakt en een heerlijk ijsje gekocht en we hebben bij thuiskomst mexicaantje gedaan!! normaal is dit een dobbelspel waarbij de verliezer een glas drank moet opdrinken, maar wij hadden allemaal opdrachtjes die de verliezer moest doen. Papa moest bijvoorbeeld met zijn kop onder de kraan, Aimy moest 5 keer met haar hoofd tegen de muur bonken, Levy kreeg van iedere tegenspeler een tik op zijn dikke kont en mama moest op handen en voeten van de trap af. Zo hadden we nog een paar leuke opdrachten maar die zullen we jullie besparen.
Vanmorgen waren we om half 8 wakker en konden we al lekker buiten op het balkon zitten. Mama is weer met Aimy broodjes gaan halen en papa heeft de tafel gedekt. Levy zat even lekker op zijn tablet om even rustig wakker te worden. toen we rond een uur of half negen gingen ontbijten was het al zo'n 24 graden en de zon scheen lekker op het balkon. Na het eten hebben we onze zwemkleren aangetrokken en zijn we richting het strand gelopen. Voordat we op het strand waren, hebben papa en mama eerst een waaier gekocht voor in het huisje. Het is in de avonden wel erg erg warm in het huisje. Mama en de kids zijn vervolgens naar het strand gelopen en papa heeft eerst de waaier naar huis gebracht, kon hij ook ff lekker schijten hahhahahah......
Op het strand was het een stuk drukker als van de week, maar we hebben ons eigen stukkie strand waar toch alleen maar de gasten van ons complex mogen liggen ( Villagio Lido ). De kinderen hebben hier weer lekker gezwommen en mama is met Levy nog een heel eind over het strand gaan wandelen. Ze hebben weer schelpen gezocht. Even later is papa met Aimy en Levy het water ingegaan. Wat het leuke hier is, dat hier in het water allemaal krabben zwemmen en over de bodem lopen. Ze varieren van zo'n 5 cm tot wel 10 cm .... van de week maar een paar vangen en op de BBQ gooien ahahahahaa.....
Aimy en Levy vinden dit nog wel een beetje eng, maar ze doen niets, want als je door het water loopt en je komt bij ze in de buurt dan grven ze zichzelf heel snel in in het zand.
Nadat we het water uitkwamen hebben we ons even laten opdrogen en daarna hebben we lekker gegeten en wat gedronken bij het strandhutje Levy heeft een hotdog en maarliefst 2 puddingbroodjes opgegeten, wat een vreetzak kan het toch zijn!! Aimy heeft ene lekker croissantje gehad, mama een pizza margharita en papa had ook een hete hond.
Na het eten hebben we een waterfiets gehuurd met een glijbaan erop. Hiermee hebben we lekker gedobberd op het water, tenminste paps en mams hebben lekker gedobberd. De kids moesten trappen!!!midden op het water zijn we gestopt en zijn we met ons allen op de glijbaan gegaan en achter elkaar in het water geroetsjt. Na het waterfietsen zijn we naar het huisje gegaan en hebben we nog even gezwommen met ons 4. We deden wedstrijdje wie het snelst kon zwemmen, borstcrawl, schoolslagzwemmen en rugzwemmen. Papa is het nog niet verleerd, want hij heeft alle disciplines gewonnen, dus hij mocht naar boven en aan een koud biertje. Mama is nog even bij het water gana liggen met Aimy en Levy, maar mams kwam ook snel boven en heeft het luchtbed opgeblazen en is op het balkon gaan liggen met een puzzel. Paps heeft zijn nieuwe E-sigaret helemaal ingesteld, dus het is 1 groot rookhok haha.
Nadat we nog even lekker hebben gezeten zijn we heen eten gegaan. We zijn weer bij het zelfde restaurant geweest als eergister. Wat kun je hier lekker eten zeg!!! aimy had een gegrilde kip met patat, Levy had een Wiener schnitzel met patat, mams een lekker groot stuk zalm met patat en paps had een biefstuk in champignonsaus met frietjes. Na het eten hebben we nog een heerlijke sorbet gehad. Toen we thuiskwamen waren we eignlijk best wel moe, dus het wordt vanavond een avondje vroeg naar bed denken we. voor nu een fijne avond een tot morgen.