dag 4 , Le Hameau de Flaine

12 juli 2015 - Arâches-la-Frasse, Frankrijk

Vandaag is de dag weer begonnen met een stralende zon. Om 7 uur zaten we al lekker op het balkon met een ontbijtje. Rond een uur of negen zijn we met de bus naar Flaine gegaan. In Flaine zijn alle activiteiten gratis. En jaaaaa ze hebben Grolsch dus Patrick en Wesley vermaken zich op zijn best. De kids hebben eerst lekker gespeeld op een springkussen..een heeeeellleeee grote!! Daarna zijn we verder gelopen en zijn we in een heus klimbos geweest. Petje af voor de kids, want die hebben dat parcours heel goed gedaan. Patrick en Heidy hebben ook dit parcours gevolgd en ook toppie hoor oudjes; );)...na het klimbos hebben we ff een patatje gehaald en een grolsch, maar patatje kost ff €6,50 ppffff dat was schrikken. Kaar was wel lekker. Hierna hebben we ff 'boven' gezeten. Met boven bedoel ikdat je met een cabine naar boven en beneden moet van de berg om in het centrum te komen. Maar goed, boven hebben we heerlijk op een terras gezeten. Heidy en Levy werden door de ober getrakteerd op cola over de broek hahhah hahah. Na het terras hebben we de bus naar huisje genomen. Hier hebben de kids weer heerlijk gezwommen. Na het zwemmen zijn we uit eten gegaan in Flaine en tijdens het eten mochten dekids op een bungee trampoline. .wauw wauw!!!. Nu gaan ze zo lekker plat en is er morgen weer een toppie daggie!!!!