Italië, ceriale 2016 dag 1

22 april 2016 - Metzeral, Frankrijk

Vakantie Italië dag 1
Donderdag morgen om 5 uur is de reis begonnen. Lekker twee weekjes naar Italië!! Voor de reis was het ff kl*te..Auto kapot, wasmachine kapot..ggrrrr maar gelukkig hebben we een nieuwe Lowride en zijn we met frisse moed afgereisd. We zijn dus om 5 uur vertrokken en eigenlijk zonder enig oponthoud zijn we 's middags rond 1 uur in Metzeral Frankrijk aangekomen. We hebben hier een geweldig gezellig klein houten chalet gelegen direct naast een riviertje met sneeuwwater. We hebben hier lekker wat gegeten en gedronken bij aankomst en Aimy en Levy konden hier genieten van een heerlijk warm zwembad. Papa heeft lekker buiten gezeten met een paar halve liters in de blote bast en mama lag topless te zonnen langs de kant van de weg;);) (grapje) we wouden in de avond eten in de plaats Munster, maar we waren te vroeg voor het diner. Dat kan pas vanaf 19.00 uur..ok geen probleem, dan nog maar een halve liter...proost!! Bij het huisje zijn de kids lekker op tijd naar bed gegaan om zo fris aan de reis naar Italië te beginnen de volgende morgen. We hebben hier eigenlijk heerlijk overnacht en wouden ook gelijk voor de terugweg weer boeken, maar helaas was het vol. Dan maar iets anders zoeken..löp ook wa los... Welterusten en tot morgen zeggen we vanaf hier