Cavallino 2017, dag 3

26 mei 2017 - Cavallino, Italië

Cavallino 2017, dag 3

Vandaag was een dag om lekker bij te komen van de lange heenreis. We waren om 07.00 uur ongeveer wakker met ons allen en hebben lekker buiten op het balkon ontbeten. We hadden nog ontbijtkoek en crackers meegenomen uit Rijssen. Het was vanmorgen direct al 20 graden. Na het ontbijt zijn we ons lekker gaan opfrissen en zijn we naar de supermakrt gegaan om de nodige boodschappen te doen. Van daar uit zijn we weer even naar het huisje gegaan om de spullen netjes weg te pakken. Om 10 uur zijn we richting het strand gelopen. Bij het strand aangekomen was het al 25 graden en hadden we lekker onze eigen strandstoelen. Aimy en Levy hebben een zandkasteel gemaakt en hebben weer schelpen gezocht. Ook zijn ze lekker wezen zwemmen in de zee. Je kunt hier heel ver de zee inlopen zonder dat het echt diep wordt, wel heel veilig dus. Aimy ontdekte ineens een krab!! wel erg gaaf om te zien. We hebben daarna nog veel meer krabben gezien. Om een uur of twaalf zijn we via een strandwandeling bij een strandhut ( restaurant ) lekker gaan zitten en daar hebben we lekker gegeten. Aimy had een croissant, levy een donut, mama een hamburger en papa een hamburger met patat. De patat werd alleen opgegeten door Aimy en Levy. we zijn na het eten weer naar ons huisje gelopen en de kinderen hebben heerlijk gezwommen in het zwembad, mama heeft er ook even lekker bij gelegen om te zonnebaden. om een uur of drie zijn de kids en mama nog even naar de boulevard gelopen om ff te shoppen ( we hadden nog geen landkaart van de omgeving hier, wat toch wel erg makkelijk is ). Papa is bij het huisje gebleven en heeft daar lekker een biertje gedronken op het balkon. Vanavond zijn we lekker heen eten gegaan bij de boulevard en hebben we bij de pizzaria gezeten. Wat kun je hier lekker eten zeg!! De kids een lekkere schnitzel en mams een mixed grill, papa moest genoegen nemen met een overheerlijke varkenslap met champignons. Thuis hebben we weer lekker op het balkon gezeten en lekker spelletjes gedaan. Het is hier nog 25 graden in de avond met volop zon. morgen gaan we, als het meezit en dag naar de Giro d'Italia.