Cavallino dag 15

7 juni 2017

Cavallino dag 15
Vandag alweer de laatste dag hier genieten van Cavallino Italië.
Om 8 uur zijn papa en Aimy weer lekkere broodjes gaan halen en ook gelijk broodjes voor de terugweg van morgenvroeg.
We hebben zoals de gehele vakantie weer lekker op het balkon ontbeten. Papa heeft samen met Aimy de route al vast gepland voor morgen en mama is de tas gaan inpakken. Tijdens het inpakken van de tassen zijn papa en de kids even naar de winkels gereden om een cadeautje voor mama te halen. Ze heeft een armband en een nieuwe portemonnee gekregen. Dit omdat we haar wel heel erg lief vidnen natuurlijk en heel veel van mama houden, dus dat had ze wel verdiend. Papa is daarnaa ook nog met de kids naar het strand gegaan om een paar mooie foto's te maken. Er zitten een paar echte modellen foto's bij hoor van de kids! oen we terug kwamen hebben we mama verrast ze was erg blij met de cadeautjes. We wouden eerst vandaag lekker naar het strand gaan, maar er waren toch wel wat wolken. We zijn dus maar naar Jesolo gegaan. Hier hebben we lekker geshopt en lekker over het strand gelopen en de boulevard. Het weer trok helemaal los op dat moment dus het was weer richting de 30 graden....bloedjeheet dus!! we hebben dus lekker de schoenen uitgedaan en zijn met blote voeten door het water gaan lopen. Opeens zagen we een hele, maar dan ook hele grote kwal liggen op het strand. BAH BAH, maar voor het zelfde geld ook AU AU!!! het is gelukkig goed gegaan. vanaf het strand zijn we over de boulevard terug gelopen en hebben de kids nog een shirt van de welbekende "DAB" gehaald en Aimy heeft een jurk gehaald. Hierna hebben we nog even lekker een pizza gegeten. Waar we de pizza aten, hadden ze een glazen vloer waar je in de wijnkelder kon kijken, wel erg erg gaaf! Na het eten zin we weer naar de auto gelopen en zijn we rustig naar het huisje gereden. Om 14.00 uur waren we thuis en daar hebben de kids lekekr gezwoomen. Maar na 10 minuten hoorden we onweer. De kids hebben nog even doorgezwommen, maar toen begon het ook te flitsen en de onweer werd harder en harder. Dit weer moest er ook wel aankomen, want het is hier bloedheet maar ook kurkje droog. We hebben maar even een spelletjes gedaan en zijn na de regen nog even wezen zwemmen. Na het zwemmen hebben we on opgefrist en zijn na Pizzaria Sole Mare gegaan om daar nog één keer onze buikjes vol te vreten voordat we morgen wieder zuruck fahren nach die Niederlande. Na het eten hebben we natuurlijk ook nog één keer over het strand gelopen en een overheerlijk italiaans ijsje gegeten bij de boulevard. Bij het huisje hebben papa en mama ales nog even erg goed schoongemaakt en de kids hebben we vroeg naar bed gedaan, want morgen is een lange terugreis.Voor nu nog een fijne avond allemaal en tot morgen!