dag 13, La Hameau de Flaine

21 juli 2015 - Arâches-la-Frasse, Frankrijk

Vandaag was het wederom een heerlijke warme dag, er waren temperaturen van wel 34 graden. Na het ontbijt zijn we naar Samoëns gereden. Hier zijn veel klimwanden en watervallen. Eerst zijn we net buiten Samoëns naar Six de Cheval geweest. Hier was een grote bergrots waar de mensen op klommen, tijdens het teruglopen hebben we nog even een lekker ijsje gegeten. Daarna zijn we doorgereden naar cascade de Rouge. Hier is een grote waterval waar je bijna onder kunt staan. Ook hebben hier de kinderen lekker in het water gespeeld. Op de weg terug zijn we gestopt langs een rivier met erg wild water, volgens mij was het rivier De Griffé, maar daar hebben we een lekker broodje gegeten en wat gedronken. Natuurlijk ook nog even met de voetjes in het koude water. Verder hebben we over de rotsstenen gelopen en allemaal stenen in het water gegooid...Hierna zijn we weer naar het huisje gereden om ff te borrelen, de kids gingen toch lekker zwemmen op het park. Vanavond hebben we lekker spaghetti naar binnen gestouwd. .hhhmmmmm... nu lekker uitrusten en strsks wederom een boompje kaarten. Groetjes luitjes. ...p.s.: vanaf morgen wil het weer iets minder worden, 27 graden..ppfffff