Dag 15: donderdag 25 september 2014

25 september 2014

Vanmorgen werden we wakker en ggrrr regen regen regen...dus het idee om nog een pass te rijden viel letterlijk in het water.

We hebben een lekker broodje gegeten en Aimy heeft haar laatste huiswerk nog gemaakt. Levy heeft wel een pechdag, want hij heeft zijn TAB laten vallen en ja hoor...KADUUKKKKK!!

Na wat gehuil en geschreeuw van Levy zijn we in de auto gestapt en naar een echt grote stad gereden. Klagenfurt. Dit was iets meer dan een uur rijden, maar zeker de moeite waard.

Bij aankomst konden we de auto parkeren en vandaaruit en gigantisch groot winkelcentrum inlopen. ( iets voor tante Willy en Gerda ;);) )
De kids keken hun ogen uit met de grote speelgoed winkels die ze hier hadden.

Aimy heeft van haar eigen centjes een playmobiel zwembad gekocht. Levy heeft een helilopter gekocht. Deze kan echt vliegen en werkt op afstandbediening.

Na het grote winkelcentrum liepen we naar buiten. Honger hadden we inmiddels ook al wel gekregen. En raadt eens Aimy en Levy zagen een gebouw met een grote M!! Mmmmm macdonalds in de vakantie is ook erg lekker.

Hierna zijn we nog even door het centrum gelopen, maar al snel wouden de kids naar huis om met hun speelgoed te spelen. Mama is nog ff blijven shoppen in het winkelcntrum, terwijl wij maar in de auto zijn gaan zitten wachten.

Bij het huisje terug gekomen wouden de kids snel hun speelgoed uitpakken en ermee spelen. Levy kan al erg erg oed met de helikopter. Hij vloog al over de daken van het park!!

Aimy is met haar zwembad lekler onder de douch geweest. En heeft zich meer dan vermaakt.

Morgen alweer de laatste dag. We maken er nog een mooi daggie van. En dan morgennacht rijden we terug naar Riessen.

Nu zo lekker potje kaarten ( Lage Eggeweg kaarten a la Betsie)..pot bier erbij en een coma voor heidy...hhhmmm...
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade