dag 7, La Hameau de Flaine

15 juli 2015 - Arâches-la-Frasse, Frankrijk

Het was vandaag weer een lekkere warme dag. Het kwik ging tot boven de 30 graden. We zijn vandaag naar Megevé geweest om voor de kinderen een speelgoedwinkel te vinden. Onderweg kwamen we een grote Carrefour tegen, dit is een hele grote supermarkt. Hier hebben we weer even boodschappen ingeslagen en er was voor de kinderen ook erg veel speelgoed. Omdat het zo warm is hebben we ook een groot zwembad voor bij het huisje gekocht. In Megevé was daarna eigenlijk niet zoveel te doen. We hebben hier even lekker geluncht, de kinderen kregen een Pannekoek ( beetje koud) en de oudjes hadden een lekkere hotdog. Om een uur of drie waren we weer bij het huisje en hebben we het zwembad opgezet. Aimy, Shaeny en Glenn zijn lekker naar het zwembad gegaan bij de receptie, terwijl Levy lekker bij het huisje in het zwembad is gegaan. We hebben even lekker liggen bieren bij het huisje en nu zitten we lekker aan de Dr. Oetker ( pizza) . Morgen gaan we met de kabelbaan naar 2500 meter om daar de familie van patrick en wesley op te zoeken, de welbekende alpenmarmotjes.
Gisteravond was hier trouwens nog een spectaculair vuurwerk in Flaine dat we vanaf ons balkon hebben gekeken.