dag 8, La Hameau de Flaine

16 juli 2015 - Arâches-la-Frasse, Frankrijk

We vallen in herhaling, maar weer was het een geweldige ochtend en dag hier in Flaine. Het kwik kwam vandaag tot wel 34 graden. Vandaag zijn we met de bus naar Flaine gegaan en vervolgens zijn we met de kabelbaan naar de top van de berg gegaan. Le Hameau de Flaine ligtop 1800 meter en de top op 2500 meter.
Hier was het maar 14 graden, maar voelde juist als nog warmer. We zouden op zoek gaan naar alpenmarmotjes, maar die hebben we niet gezien. Het uitzicht was echt fantastisch! !! We keken op de mont blanc. Bovenop hebben we tussen, over en langs de rotsen gelopen en de kinderen hebben lekker in de sneeuw gespeeld. We hebben ook nog een stuk gelopen over de pistes. Bij de lift was een restaurant waar we lekker in de zon wat gedronken hebben. In de middag zijn we weer naar beneden gegaan en daar hebben de kids nog even op de springkussens gesprongen. Bij het huisje zijn de kids heen zwemmen gegaan en hebben de oudjes lekker geborreld voordat we gingen BBQ-EN. Als het weer zo blijft gaan we morgen zwemmen in het meer van Annecy. Voor nu een top avond gewenst....