Dag 2: zaterdag 13 september

13 september 2014 - Sankt Peter am Kammersberg, Oostenrijk

Vanmorgen om half 7 waren we allemaal wakker..lekker geslapen op een paar te zachte rotkussens, maar we mogen niet klagen. Om 7 uur zijn we er uit gegaan en heeft Aimy geholpen de auto weer in te pakken. En ja hoor...pechvogel Aimy valt van de buitentrap..Auw Auw..maar zonder te huilen helpt ze gewoon verder mee. Wel heeft ze nu een lekkere dikke schram op haar rug.

Om half 8 zaten we lekker aan de ontbijttafel en hebben we lekker een broodje met ei gehad...hhmmmm dat vind ons Levy super. We moesten nu nog 500 kilometer rijden en dus maar lekker bijtijds vertrokken.

Onderweg zijn we nog 2 keer gestopt. Bij de tweede stop hebben we lekker Wiener schnitzel gegeten. Eenmaal de buik vol reden we weer verder.. "ppffff we raken de lucht al aan" zei Levy. Zo hoog zijn de bergen hier.

Om kwart voor 3 zijn we hier aangekomen bij 'Bella Austria' een leuke camping met allemaal chalets, zwembad, sauna,restaurant en verdodorie wat een lekker ijsje hebben de kids gehad (paps natuurlijk aan de halve liter bier;)). de kids een echte bananensplit..mmmm.

het chalet dat we hebben is niet groot, maar wel erg netjes en van alle gemakken voorzien. Vanavond hebben we lekker hier in het restaurant gegeten. De kids patat met kip en paps en mams hadden schweinerucksteak..gesmaakt heeft het zeker.

Het weer is vandaag redelijk goed, maar er is hier in Steiermarken noodweer geweest. Er waren huizen meer dan anderhalf meter ondergelopen. Dus hopen op beter en mooi weer.

Nu lekker zitten en dan morgen er op uit!!!