Dag 3: zondag 14 september 2014

14 september 2014 - Sankt Peter am Kammersberg, Oostenrijk

Vannacht hebben we voor het eerst geslapen bij Bella Austria. De kids kwamen halverwege de nacht tussen ons inliggen, omdat ze het nog een beetje eng vonden. Om half 7 zijn we eruit gegaan en hebben we mama nog even laten liggen. Samen een eitje koken, koffie zetten, tafel dekken. Om half 8 kwam mams eruit en hebben we lekker ontbeten.

Daarna wouden we naar de zilvermijnen in Oberzeiring. http://www.silbergruben.at Helaas was de tour net begonnen, dus moeten we er van de week nog maar keer heen. We zijn toen maar even wat gaan drinken en vervolgens kwam Aimy met het idee om naar Hans en Grietje te gaan. Dit is een sprookjes avonturenpad. http://www.haus-seeblick.at

Bij aankomst hebben we hier lekker wat gegeten en met een volle buik het pad gelopen. Onderweg konden de kids leuke spelletjes doen en aan het eind was er een groot bord waar je memory op kon doen.

Hierna zijn we lekker op tijd weer naar het huisje gegaan om nog een lekkere rustige middag te hebben. We hebben even lekker buiten gezeten op de veranda en de kids zijn naar de speeltuin geweest.

Vanavond hebben we lekker pizza gegeten en nu lekker zitten.....

Morgen wordt het weer een stuk beter zeggen ze, dus lekker wandelen wordt het dan.

1. Harry fransen:
    14 september 2014
    Hoi samen. Jammer dat jullie net te laat waren bij de mijnen..Maar ja heb je nog wat tegoed. Voor de kids was het alternatief natuurlijk schitterend, Dan het weer. Heb ff gekeken en het ziet er de komende 14 dgn. goed uit . Tussen de 20 en 23 graden met een waterig zonnetje. Kan niet beter.
    XXX a,d kids en voor morgen weer veel plezier.

P,S
    Ajax gewonnen met 2-1 van Heracles
    Twente met 2-1 gewonnen van Go Ahead
    PSV verloren met 3-1 bij PEC.
  2. Harry fransen:
    14 september 2014
    wil ons ff laten weten of de reacties overkomen.
    Baie dankie. bv een appje