Italië, ceriale 2016 dag 2

22 april 2016 - Ceriale, Italië

Vakantie Italië dag 2
Reis naar Ceriale Vanmorgen om 8 uur zijn we vertrokken vanuit Metzeral naar Ceriale Italië. Vandaag moesten we nog 629 km rijden. Gisteren hadden we al 679 km gereden. Ook vandaag ging de reis erg voorspoedig, de kids hebben zich geweldig gedragen!! Eigenlijk hebben ze helemaal niet gezeurd of geklaagd dat het te lang duurde. Het was wel een tunnel rit. Zonder overdrijven hebben we denken we wel zo'n 150 tunnels gehad, waaronder de welbekende Gottharttunnel. Geweldig vonden we dit allemaal. Tussen de middag hebben we vlak bij Lugano (zwitserland) wat gegeten. De kids een lekkere croissant en donut, mama alvast de heerlijke pasta bolognese geproefd en papa een heerlijk broodje kebab gegeten. De verdere reis liep super en de auto deed het meer dan perfect!! Aangekomen in Ligurië zie je gelijk de palmbomen, zee en stranden. Bij het park aangekomen werden we in het Nederlands ontvangen, dit is wel ideaal dat we nederlands kunnen praten. Het park is van een Nederlands/Italiaans gezin. Het huisje dat we hebben is klein, maar voldoet aan alle gemakken. Het weer is hier nu zo'n 20 graden. Het weekend werd slecht, maar vanaf maandag verwachten ze weer volop zon. Nadat we de tassen hadden uitgepakt zijn we voor bij het restaurant lekker uit eten geweest. De kinderen hadden een 'babypizza' mijn god die dingen zijn groter als bij Bahar in Rijssen!! Dit voor €4,- per pizza. En wij hadden een grote schnitzel met patat en dit voor 9 euries. Dus het is hier zeker niet duur, maar wel erg erg lekker. En wat de kids niet opkregen hebben ze meegekregen naar het huisje. Morgen tijd om alles hier te verkennen en te gaan genieten..tot morgen allemaal

1. Anouk:
    22 april 2016
    Leuk jullie vakantieverhalen weer te lezen. Geniet er lekker van met jullie viertjes. Liefs