Italië, ceriale 2016 dag 3

23 april 2016

Vakantie Italië dag 3 Vandaag was het vroeg dag. Om kwart voor 7 waren de kids al wakker. Ze hebben beide erg lekker geslapen in het stapelbed. Levy is alleen bijna uit bed gevallen, dus hij de rest van de vakantie lekker onderin het stapelbed slapen i.p.v. bovenin. We zijn om 8 uur naar de plaats Ceriale gereden om ontbijt te halen in de supermarkt. De winkels waren alleen pas om half 9 open, dus zijn we maar ff het plaatsje ingereden. Het regende wel iets maar het was al wel 12 graden. Om half negen hebben we snel ontbijt gehaald en toen lekker bij het huisje broodjes gezond gemaakt met daarbij een heerlijke cappuccino en voor de kids lekkere warme chocolademelk. Na het ontbijt hebben we nog even rustig aan gedaan en om 11 uur zijn we weer naar Ceriale gegaan. We hebben de auto geparkeerd en toen lekker een strandwandeling gemaakt. Aimy en Levy hebben al lekker met de blote benen in de zee gelopen. Het weer klaarde ook op en het was 22 graden met volop zon. Op de pier van Ceriale hebben we lekker op een bankje gezeten en genoten van het uitzicht. Hierna zijn we gaan wandelen over de boulevard en hebben Aimy, Levy en het grootste kind (Wesley) een nieuwe zonnebril gekocht. We hebben vervolgens lekker een terrasje gepakt en de kids konden hier spelen in een grote speeltuin. Eenmaal terug bij het huisje hebben we gegeten en zijn daarna Aimy en Levy naar het zwembad gegaan. Ze hebben heerlijk gezwommen. Na het zwemmen hebben Aimy en Levy gevoetbald tegen papa op het voetbalveld. Ze hebben gewonnen met 10-9. Levy heeft zijn nieuwe talent als keeper ontdekt!! Aan het eind van de middag hebben we met ons allen leuke spelletjes gedaan en om half 7 zijn we weer naar de plaats gegaan om heerlijk te eten bij een heerlijke overvolle pizzeria. Het enige hier is dat je niet voor 19.00 uur kan eten. Maar druk was het zeker en op het plein was live muziek. Voor het eten zijn we nog even naar de zee gelopen om te kijken naar de grote boten te kijken. Met het eten hadden Aimy en Levy een kinder menu..maar een volwassene had hier ook meer dan genoeg aan gehad, maar goed ze hadden een lekkere gepaneerde schnitzel met daarbij patat en salade. Als toetje kregen ze nog een heerlijke cake met slagroom en chocolade. (mama heeft Aimy haar toetje opgevreten hoor)....papa en mama hadden samen één hele grote pan met Penne en als saus was het tomatensaus met verse zalm...jammie jammie.. Nu zitten we lekker weer in het huisje en genieten we nog van een gezellige avond. Tot morgen voor de volgende update...