Javornik dag 6

5 januari 2017 - Javorník, Tsjechië

Vanmorgen was het zo rond kwart over 7 dag voor ons allen. Het sneeuwde nog iets, maar al minder dan gister. In de nacht is er nog zo'n 5 centimeter gevallen. Wesley heeft het pad naar beneden helemaal schoon gemaakt met de schuiver en is daarna de auto gaan krabben. Ook rond om de auto moest ff schoongemaakt worden. De kids gingen ondertussen lekker buiten spelen, lekker ravotten in de bbbrrrr koude sneeuw. Toen Wes weer boven was heeft hij broodjes afgebakken en een lekker ontbijtje was geboren.
Na het eten zijn de beide papa's even naar de grote weg gereden om te kijken hoe de situatie ervoor stond. De weg was eigenlijk super!! Dus we zijn daarna met ons allen naar Mlade Buky gegaan om te skiën. En ja...ook de papa's hebben de latten onder gedaan. We zijn vandaag lekker een paar keer de grote berg afgegleden. Het ging perfect. Zelfs de kids zijn mee geweest in de lift naar boven. Het zonnetje scheen lekker, maar er stond een erg harde wind met veel stuifsneeuw. Bbbrrrrrrr KOUD!! Tussen de middag hebben we een lekkere Hotdog gegeten met een halve liter erbij..hhhmmmm. Levy is nog boven op ijsberg geklommen en daar met de slee een paar keer van af gegleden. Om 4 uur zijn we naar de bus gegaan en zijn we lekker gaan eten bij restaurant Herman in Rudnik. Wat kun je hier lekker eten en borrelen zeg!!! En ja borrelen is belangrijk .na weer 2 halve liters hebben we maar lekker iets te vreten besteld... Na het eten mocht het dessert uiteraard niet uitblijven voor de dames en de kids..de papa's moesten nog maar een halve liter nemen, wat een straf hihihi....Heidy heeft terug gereden naar het huisje. En nu zitten we lekker uit te buiken. Vannacht wil het hier -16 worden..dus een beetje frisjes. Morgen beloofd het een droge dag te worden met een zonnetje erbij. Dus de kids en papa's willen gaan skiën en de mama's gaan shoppen in Trutnov.
Voor nu weer veel plezier met de foto's.
Hier zo weer tijd om een boompje te kaarten