Kreta, mei 2018 dag 1

30 april 2018 - Aposelemis, Griekenland

Jaaaaaa!!!! Eindelijk!!! Vacantione!!! Vanmorgen om kwart voor negen was familie Rensen op de Biesterij. Hier hebben we een bakkie gedaan en zijn van daaruit naar Düsseldorf gereden. We waren mooi op tijd in Düsseldorf. Rond 11 uur waren we al op het vliegveld en waren we de koffers al kwijt. We hebben eerst lekker wat gedronken en gegeten. Glenn moest plassen en zag (dacht) dat je op de WC ook sigaretten kon kopen. Het waren condooms Glenn hahah!! Om half twee zijn we door de duane gegaan. En om kwart Over twee konden we boarden. De vlucht was super!! We hadden mooi uitzicht over de bergen en over de zee. We vlogen van Duitsland naar Oostenrijk, Kroatië en de Balkan en van daaruit naar kreta. Om kwart over 7 in de avond zijn we geland en zij en we met de bus naar het hotel Stella Village gebracht. Dit was een ritje van ongeveer een half uur, dus goed te doen. We hebben de koffers uitgepakt en zijn lekker wat gaan drinken en daarna lekker heen eten geweest. Nu nog ff bijkomen op het balkon en zo lekker slapen met ons allen. De kamer is perfect! Het weer wordt goed!!! Gezelschap gezellig!! Wat willen we mog meer. Voor zo lekker slapen en tot morgen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl