Kreta 1 mei dag 2

1 mei 2018 - Aposelemis, Griekenland

Kreta 1 mei 2018 dag 2.
Vannacht was het voor iedereen best laat, om twaalf uur gingen de kids pas naar bed, om 1 uur ging het licht hier ook uit. We waren vanmorgen allemaal wel lekker vroeg wakker. Maar toch allemaal nog beetje moe van de heenvlucht. Maar om half acht zaten we met ons allen bij de ontbijtzaal en hebben we als eerste een overheerlijke bak koffie genomen. Daarna heeft Levy 5 pannenkoeken gevreten!! Iedereen heeft een heerlijk ontbijtje gehad. Na het ontbijt zijn we de boel een beetje gaan verkennen. We zitten op een heel groot resort met wel 8 zwembaden en we zitten strak aan de zee! Toen we een beetje overal de weg wisten zijn we naar het strand gelopen. We hebben hier ons eigen privé strand. Om half elf zijn we naar de bar gelopen en hebben we een bakkie gedaan. De kids al lekker aan de cocktail. Wesley en Patrick moesten er ook maar aan geloven!! Om elf uur jaaaaa!!! Biertje!! De dames hebbem even later ook maar een cocktail genomen. Vior de middag zijn we lekker wezen zwemmen, zowel in het zwembad als in de zee. De lunch hier is ook perfect!! Lekkere Gyros, patat, spaghetti, toetjes, noem maar op. Na de lunch hebben we wat souvenirs winkels bezocht en vandaaruit weer, hoppa!! Een frisse duik. En niet te vergeten een fris biertje. We hebben aan het eind van de middag weer lekker bij het zwembad en aan de bar vertoeft. Ze hadden nog brownies, cake , ijs, patat en worstjes. Ooh ja.. Ook bier en cocktails. Levy heeft nog heerlijk liggen slapen aan de rand van het zwembad, en om 6 uur hebben we ins opgefrist om daarna te gaan dineren. Er was weer volop keus. De kids hebben vooral pizza gevreten. De mama's waren druk met de toetjes. Na het eten zijn we bij de bar gaan zitten, de kids hebben gespeeld in de gamezaal. Wij hebben lekker geborreld met op de achtergrond (voorgrond) livemuziek. Morgen weer dag genieten van de heerlijke warmte en het koude bier.