Kronenburger See dag 2

24 februari 2018 - Dahlem, Duitsland

Vanmorgen was het om half 7 al weer dag, nadat paps en mams om 2 uur in bed lagen, was het wel kort dagje. Maar om kwart over 7 zaten Aimy en mams al in het bubbelbad! Om 8 uur hebben we de bestelde broodjes opgehaald. Heerlijk ontbijten was het. We zijn daarna vandaag naar Bad Munstereifel gegaan. Dit is een historisch dorp met een hele grote, nog in goede staat verkerende stadsmuur. Ook is er een hele mooie burgt. We hebben hier gezellig even rondgelopen en zijn na een lekkere kop warme chocolademelk weer naar Kronenburg gereden. Ook hier hebben we een stukje gelopen door de oude stadskern. Hier staat een hele mooie oude ruïne. Vanaf de ruïne kun je heel mooi kijken over het park waar we zitten. Eenmaal weer bij het huisje zijn Aimy en Levy heen zwemmen gegaan en is papa heerlijk even in de sauna geweest. Om 3 uur kregen we bericht van Gerrit en Gerda dat ze waren aangekomen. We hebben hun opgehaald van de receptie. En hebben daarna heerlijk bij het huisje buiten op de veranda koffie gedronken. Na de koffie moest er natuurlijk een lekker koud biertje worden gedronken. Om 5 uur zijn we naar het restaurant gegaan om de buikjes te vullen. We hebben super gegeten en zitten nu uit te buiken op de bank. Aimy en Levy zitten in het bubbelbad en wij lekker op de bank. Gerda heeft ffkes lekker de oogjes dicht. Welverdiende vakantie! Straks lekker borrelen en genieten van het luxe huisje.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl