Cabanas Portugal dag 2

12 juni 2023 - Tavira, Portugal

Vandaag was het heerlijk rustig wakker worden, iedereen was gisteravond letterlijk naar de kloten, dus een goede nachtrust was wel op zijn plaats. De Kids hebben de grote slaapkamer, maar dat is ze meer dan gegunt. Wesley was om half zes al wakker, maar heerlijk op het balkon zitten met een puzzelboekje en een fantastisch uitzicht is geen straf. De rest van de familia is rond acht uur uit bed gegaan. We hebben ons opgefrist en zijn vervolgens heerlijk wezen ontbijten. Het ontbijt is hier meer dan goed voor elkaar. Croissants, Kaiserbroodjes, koekjes, cake, fruit, Beleg, eieren, worstjes en wat al niet meer.. Keuze volop. Na het ontbijt zijn we het dorpje ingelopen om even een voetbal en luchtbedden te kopen, en wat te drinken voor laat in de avond.. En uiteraard mocht de koffie ook niet ontbreken. Na het shoppen hebben we de zwemkleding aangedaan en zijn we met het veerbootje naar het strand gegaan. Hier hebben we heerlijk liggen bakken in de volle zon. Er stond wel een aardige wind, maar dat was juist fijn, anders waren wij als blondjes met onze witte huidje, Kats maar dan ook Kats verbrand 😉. Rond een uur of twaalf zijn we terug gegaan en hebben we even heerlijk liggen borrelen op het terras. De Kids en Heidy aan de cocktail en Wesley aan een heerlijke ijskoude halve liter! Uiteraard kregen we al snel honger en zoon we wezen lunchen. Ook de lunch zat goed voor elkaar. Heidy en Levy dachten en heerlijke kaassoufle te pakken te hebben, maar dit was geen kaassoufle maar een garnalen soufflé, maar oohh zo lekker!! Verder was er lasagne, patat, worst, vis, salades, fruit, brood en van alles meer op het menu. Na het eten zijn er wezen zwemmen. Heerlijke verkoeling zoeken was wel weer nodig, want warm is het hier zeker, maar klagen is voor de Nederlanders, dus dat mogen we 😛... Na het zwemmen was ouderen best lui en zijn Aimy en Wesley naar het huisje gegaan en lekker de rust opgezocht. Heidy en Levy zijn en ijsje gaan halen en daarna ook lekker in het huisje rustig ff bijkomen. Tegen zeven uur zijn we naar het diner gegaan en hebben we onze buikjes weer aardig vol gegeten, en ja zelfs in het buikje van Wesley was ruimte genoeg.... Nu zo ff naar de plaza wat drinken en dan op naar morgen