Cabanas (Tavira) Dag 3

13 juni 2023 - Tavira, Portugal

Vanmorgen om kwart over vijf zat Wesley al buiten te genieten van de opkomende zin, de rest lag nog lekker te snurken. Dit was te horen in de verre omgeving, maar laat ze maar weten wie de Familie Fransen is. Tegen half negen werd de rest van de crew wakker en hebben we ons opgefrist en zijn we naar het ontbijt gelopen. Vandaag stond er lekkere scrambled eggs met spek op ons te wachten.. Jammie jammie. Na het ontbijt zijn we direct het plaatsje ingelopen om bescherming tegen de zon te kopen, Wesley een gangster petje en Heidy een kakkers hoedje, rechtstreeks uit het Gooi lijkt ze nu wel te komen.. Maar het staat haar zekers... Ook hebben we nogmaals goede zonnebrand gehaald, want de zon brandt hier meer dan behoorlijk. Na het snelle shoppen hebben we de luchtbedden opgeblazen (Levy en Heidy) en zijn we lekker bij het zwembad van liggen. Levy is direct het water ingegaan en Wesley volgde al snel, met zijn twee hebben ze heerlijk de verkoeling opgezocht terwijl de dames lachen te bakken. Hierna zijn we lekker wat gaan drinken op het terras, de Kids en Heidy aan de cocktails en Wesley aan de halve liter... Rond een uur of één zijn we naar de lunch gegaan, want honger hadden we zeker.. ( ja honger!! Geen trek!!) Levy heeft hier zwaardvis gegeten, hij dscht niet geschoten is altijd mis, maar hij vond het super lekker. Na de lunch hebben we ff gerelaxed in het huisje, de Kids op bed en de oudjes aan de Yathzee.. Om drie uur zijn we het terras maar weer opgegaan om ons heerlijk vol te laten lopen met de drankjes en Levy aan de Magnum, om hierna een paar lekkere hotdogs en ijs te halen. Nadat de ijsjes en hotdogs de buikjes hadden gevuld hebben we weer verkoeling gezocht op het terras, Wesley en Aimy aan de cocktails en Heidy en Levy zijn een frisse duik gaan nemen in het zwembad. Straks gaan we genieten van het diner, en daarna kijken of we ergens een TV kunnen vinden die Nederland / Kroatië uitzendt. Morgen gaan we er lekker op uit, dan gaan de stad Tavira verkennen, en willen we naar de grootste versmarkt uit de regio, hier komt elke dag het verse groente, fruit, vlees en vis binnen voor de horeca, maar ook voor de consumenten. Voor nu een fijne avond en tot morgen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl