Cabanas Tavira dag 7

17 juni 2023 - Tavira, Portugal

Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen, er stond niet veel op het programma voor vandaag, dus lekker chillen. Maar ja, Wesley en uitslapen werkt niet, dus hij zat al om zeven uur in de blote bast op het balkon.. Heidy kon de blote bast niet weerstaan en kwam er snel bij zitten 😉... De Kids hebben we lekker laten liggen. Toen iedereen wakker was hebben we ons opgefrist en zijn we lekker naar de ontbijt zaal gegaan om de buikjes te vullen. Eerst zijn we naar de receptie gelopen om een taxi te regelen. Na het ontbijt stond de taxi klaar om ons naar Tavira te brengen. We zijn naar de Versmarkt gegaan. Er werd door velen gezegd, dat we dit mee moesten maken. En ja, leuk was het wel, maar echt bijzonder?? Dat zeker niet. Wel hadden ze vele kramen met de heerlijkst ruikende kruiden, zelf voor diabetici waren er kruiden... Ja we zijn genezen 🤗🤗🤗.  De afdeling van de vis was wel erg mooi om te zien, wat een joekels van vissen lagen hier. Nadat we de ronde hadden gelopen zijn we te voet naar een heel groot overdekt winkelcentrum gegaan, Grand Plaza Tavira.. Dit was een zeer groot en lekker koel overdekt centrum met van alles wat, van kleding tot parfum en van multi media tot een bioscoop. Hier hebben we even lekker rustig rondgelopen en daarna even boodschappen gedaan. Van hieruit heeft de taxi ons weer naar het hotel gebracht, de chauffeur was zelfs zo aardig om het park helemaal op te rijden en ons af te zetten voor het appartement. Ideaal voor onze luie Hollanders 😉.. Bij het appartement hebben we de boodschappen weggepakt en zijn we gaan lunchen in de Plaza. Hierna zijn Wesley en Heidy naar het centrum gelopen om informatie te halen voor het huren van een auto. Na een uurtje waren ze weer thuis en hebben we de zwemkleren aangetrokken. Eerst zijn we lekker wat gaan drinken om de dorst te lessen en daarna hebben we heerlijk gezwommen en de dames hebben liggen bakken in de zon. Na het zwemmen zijn Heidy en Levy weer naar het centrum gelopen om de huur van de auto te regelen. Complimenten voor Heidy met haar perfecte Engels... Vanaf morgen wordt er bij het hotel een auto voor ons neergezet en hebben we de aankomende week een auto ter beschikking, om zo de verdere omgeving te gaan ontdekken. Nu zitten we even lekker op het balkon met een biertje en zijn we een potje aan het dobbelen. Morgen gaan we naar Pego di Inferno, dit zijn watervallen op een tiental kilometer de binnenlanden in. Voor nu allemaal een fijne avond en tot morgen.