Dag 5: dinsdag 16 september 2014

16 september 2014 - Sankt Peter am Kammersberg, Oostenrijk

Vandaag zijn we een dagje naar een mini pretpark geweest. Naar maerchenwald in St Georgen ob Judenburg. Hier was het lekker rustig, dus konden de kids zo vaak ze wouden en zonder te wachten alle attracties in.

Ze hadden er een mooie piratenboot, een kasteel, een rohdelbahn, een schommelschip, een wildwaterbaan, treintjes, een cowboydorp, goud zoeken, trampolines, glijbaan, glijbaan voor mama ( mama is gevallen op een spekgladde weg hihihihi), kinderboederij en een grote speeltuin. De kinderen hebben zich hier super vermaakt. Papa had veel foto's gemaakt, maar kan ze niet terugvinden...gggrrrr...

In de schommelboot ging je met een takel omhoog en werd je ineens gelanceerd!! Dit ging wel erg hard. Zelf Levy vond het gaaf.

In de rohdelbahn is mama met Levy en daarna met Aimy naar beneden geroetsjttt.

Er was een groot kasteel waarin Aimy en Levy kinden klimmen.

Daarna hebben we even koffie gedronken en hebben de kids gespeeld in de speeltuin bij het terras. Hier vonden ze driewielers, waar ze maar van maakten dat ze in een rolstoel zaten.

Na het koffiedrinken zijn we het park weer ingegaan. We kwamen bij een grote glijbaan waar we met ons allen vanaf gingen.

Daarnaast waren de grote trampolines. Echter was dit maar van korte duur, omdat ze de (wild)waterbaan zagen. In rap tempo werd de bult af gerend en mams rollde er letterlijk achteraan. Mama gleed op haar billen en de broek en camera zat helemaal inder de modder. Gelukkig is de camera nog heel ;););)...

Hierna zijn ze nog even in de treinwagonnetjes geweest die we pppffff zelf moesten drukken. Hier hebben ze ook goud gezocht en heel veel gevonden. Daarna nog naar het cowboydorp waar ze met luchtgeweren, ballen konden afschieten op papa en mama.JAAAAHHHH!!!

Na het pretpark zijn we naar Judenburg gegaan. Hier waren een aantal grote winkels en hebben we ff geshopt.

Vanavond hebben we lekker bij het huisje gegeten en lagen de kids op tijd helemaal uitgeteld in bed.

Morgen weer een leuke dag.

1. Harry fransen:
    16 september 2014
    hallo daar. mooi verslag weer. jammer dat de foto's wat wazig zijn. gelukkig heb je de camera ook nog.
    boodschap van ma: Kusje erop???? je kunt natuurlijk ook een sleetje kopen of er ergens proletarisch lenen.glijdt een stuk prettiger. voor morgen weer een hele mooie dag gewenst.xxx aan de kids en tot horens.