Dag 4: maandag 15 september 2014

15 september 2014 - Sankt Peter am Kammersberg, Oostenrijk

Vandaag was het een zonnige dag!! Jaaahhh mooi weer. We zijn vanmorgen eerst even boodschappen wezen doen en lekker een ontbijtje gedaan in het huisje.

Omdat het zulk mooi weer was, zijn we naar de Gunstner wasserfal gegaan. Daar aangekomen liepen we langs een mooie kinderboerderij met hele kleine zwijntjes en een paar alpaca achtige schapen ( ja Laura zeg het maar wat voir dieren het zijn hahahha). Iets verderop liep je het bos in richting de watervallen. Het water denderde hard naar beneden. Je kon het goed horen. Op een gegeven moment moest je via houten gladde trappen verder naar boven. Ja held Wesley hield het voor gezien. Ook Aimy en Levy durfden niet verder. Alleen mams is verder gegaan en heeft gefilmd en foto's gemaakt. En als zelfs Heidy zegt dat het inderdaad niet geheel veilig was, dan is het ook niet veilig hahahahha.

Eenmaal weer bij de auto zijn we naar Murau gegaan. Hier hebben we even lekker op een terras gezeten en een verfrissing genomen. Verder zijn we hier het plaatsje even ingelopen en hebben we voor de kids wat speelgoed gehaald voor bij het huisje.

Daarna zijn we op weg gegaan naar de Eselberger alm. Hier zou een wandeltocht moeten zijn voor de kids met allerlei obstakels. Echter de obstakels kwamen al voor dat we er waren. We zijn via een gewezen weg gegaan van het VVV kantoor. Maar halverwege werd de weg steeds smaller. En nog smaller. En nog smaller. Tot op een gegeven moment het gewoon een zandpad werd. Hier hebben we maar besloten te stoppen. We zijn de auto uitgegaan en hebben hier lekker wat gedronken en een broodje gegeten, dit hadden Aimy en Levy in het huisje vanmorgen lekker klaargemaakt.

Na deze leuke trip zijn we terug gereden naar het huisje en zijn we lekker buiten gaan zitten. De kids konden lekker spelen met de bal, frisbee en ander speelgoed. Maar ja kinderen zijn geen kinderen als je niet achter ze aan zou moeten. Dus kon mama al snel de frisbee bij de buren van het dak halen.

Vanavond zijn we lekker een stukje gaan lopen vanaf het huisje. De kinderen hebben lekker liggen klimmen en klauteren en zijn nu helemaal uigeteld. Ze slapen heerlijk.

Morgen wordt het weer mooi weer zeggen ze( 20 a 25 graden) dus weer lekker genieten.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade