Italië 2022 dag 11

1 mei 2022 - Diano Marina, Italië

Italië 2022 dag 11

Na gisteren een dagje niets doen, zijn we vandaag weer even met de auto wezen touren, de bergen in. Eerst zijn papa en mama boodschappen gaan doen in Imperia, dus de Kids konden ff lekker uitslapen. Na het ontbijt zijn we Diano Marina uitgereden en zijn naar Diano Castello gegaan. Dit dorpje ligt eigenlijk direct achter Diano marina, maar ligt hogerop en heeft een heel mooi uitzicht over de zee. Aangekomen in het dorpje moesten we alleen de auto nog even kwijt, maar het is de dag van de arbeid, dus het was erg druk. Dan maar parkeren op een parkeerplaats voor de elektrische auto's 👍. Dit dorpje heeft een hele mooie kerk, dat toch wel de blikvanger is. We hebben hier even rondgelopen. Het begon toch wel erg warm te worden, dus hadden we het idee om maar lekker richting de zee te gaan. Op de terugweg zijn we eerst langs het treinstation gereden om tickets te kopen voor de trip van morgen. Morgen staat Monaco op het program. Nadat we tickets hebben gekocht zijn we lekker naar het strand gegaan. Eerst hebben we weer lekker gegeten en toen weer beslag gelegd op een paar strandstoelen. Mama en Aimy zijn weer lekker gaan bakken en Papa en Levy zijn lekker de zee ingegaan om heerlijk af te koelen. Na het strandtripje zijn we naar het appartement gegaan om daar nog even lekker op het balkon te zitten en te genieten van een heerlijk koud biertje 🍻. Tegen een uurtje of 5 kregen we best wel honger ( echte Hollandse tijden hé) dus hebben we de gourmet weer aangedaan. Na het eten zijn we de boulevard op gelopen om een lekker ijsje te halen. Nu straks weer lekker borrelen en dan morgen naar Monaco.