Italië 2022 dag 4

24 april 2022 - Diano Marina, Italië

Dag 4 - 24 april

Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen. Tenminste mama Aimy en Levy hebben lekker uitgeslapen. Papa was zoals altijd vroeg wakker. Om 9 uur zijn papa en mama naar de supermarkt gegaan, daar hebben ze lekker beleg en broodjes gehaald voor een uitgebreid ontbijt. Na het ontbijt zijn we een heerlijke strandwandeling gaan maken. Het weer klaarde al helemaal op en de blauwe lucht kwam ook tevoorschijn. Levy was helemaal in zijn sas. Hij heeft lekker op de pier gestaan en voelde de golven tegen zich aankomen. Daarna zijn we verder gaan lopen langs het strand en hebben we heerlijk genoten van de zee en van de zon. Vanaf het strand zijn we de weg over gestoken en liepen we direct een stadje in. Hier zijn we even gaan slenteren en heeft Levy slippers gekocht. Tegen half één zijn we naar een restaurant gegaan en hebben we de buikjes en BUIK ( van papa) lekker vol gegeten. Een echte Italiaanse maaltijd mocht niet ontbreken. Spaghetti, penne, carbonara en bolognese en ha, zelfs een glas wijn! Na het eten zijn we naar het huisje gegaan om ff lekker op het balkon te zitten, maar na een half uur begon Levy al weer te drammen dat hij een strandwandeling wou gaan doen. Dus hoppaaahhh, maar weer in de benen en naar het strand. Vanaf het strand zijn we hierna een lekker ijsje gaan halen en daarna ff boodschappen gedaan. Ook hebben we een aantal Italiaanse salamiworsten gekocht in een traditioneel winkeltje. Daarna in de supermarkt lekkere zalm ingekocht voor het avondeten. Op het plein in Diano Marina was het ineens heel erg druk. Er was één of ander festival met allemaal buitenlandse volksdansen. Mensen uit oa Litouwen, Finland, Roemenië waren hier om hun zang en dans te laten zien, dit allemaal in klederdracht. Mama vond dit geweldig!!! Papa minder, maar ja, 'ie kunt neet als hebn'

Na dit gebeuren zijn mama en Levy verder gaan lopen over het strand en zijn Papa en Aimy naar het huisje gegaan. Aimy is ff lekker op gegaan om te Netflixen (ja ook op vakantie gaat dat door) en papa is de zalm gaan voorbereiden. Na een half uur was iedereen weer thuis en zijn we lekker gaan eten. Nu ff lekker niets en en dan straks een heerlijk avondje pilsen en wijnen met een spelletje erbij.