Italië 21-04-22 /07-05-22

23 april 2022 - Diano Marina, Italië

Dag 3 (23-04-22)

Vanmorgen om half zeven zijn we vertrokken vanuit Baveno voor de laatste 285 kilometer naar Diano Marina. De eerste 185 kilometer was roetsj roetsj over de snelweg. Daarna was het een geweldige toeristische route langs de middellandse zee. We kwamen ook door de plaats Ceriale, waar we een aantal jaar geleden zijn geweest. Natuurlijk zijn we hier even naar het vakantiehuisje gereden. Maar we wouden snel door, want we konden al in ons eigen vakantiehuis, dus dat was in rap tempo naar het appartement. De dame stond ons al op te wachten en is eerst met ons naar de parkeerplaats gegaan waar we de auto privé kunnen parkeren. Hierna liet ze ons het appartement zien. Echt geweldig dit appartement, op een paar meter van de middellandse zee! Nadat we onze tassen hadden uitgepakt zijn we het plaatsje ingelopen om lekker wat eten te halen. We hebben lekkere broodjes gehaald en dit bij het appartement op het balkon (genietend van het geweldige uitzicht) opgegeten. Na het eten zijn papa en Aimy even lekker gaan liggen. Mama en Levy hebben de eerste strandwandeling van deze vakantie gemaakt. In de namiddag hebben we even een spelletje gedaan en allemaal even lekker gedouched. Rond een uurtje of half zeven zijn we de plaats weer ingelopen en hebben we heerlijk gegeten. Een pizzaatje, entrecote, patat, en natuurlijk mocht de drank niet ontbreken. Het weer is nu nog wel belabberd en met het teruglopen zijn we dan ook lekker nat geworden. Nu zitten we lekker binnen en gaan we genieten van een heerlijk avondje. Morgen gaan we de omgeving hier even ontdekken en dan tegen de middag wordt het weer hier ook beter en lijft het de komende dagen droog en zullen de temperaturen stijgen.