Italië 2022 dag 8

28 april 2022 - Diano Marina, Italië

Italië dag 8 28-04-2022
Vandaag stond in het teken van een dagje heerlijk zonnen aan het strand. Vanmorgen om half 6 stond de zon al volop te schijnen. Papa zat al heerlijk op het balkon. De Kids hebben we lekker laten liggen tot 9 uur, daarna hebben we lekker ontbeten en zijn we eerst naar Imperia gereden om daar ff door de winkelstraten te slenteren en natuurlijk om nog even naar de luxe jachten te kijken. In de haven hebben we daar een lekkere cappuccino gehad en zaten we ff tussen het luxe leventje. Hierna zijn we terug gereden naar Diano Marina en zijn we lekker naar het strand gegaan. Hier hebben we een paar strandstoelen gehuurd en zijn we lekker gaan bruinbakken (verbranden) ook hebben we hier lekker gegeten. Papa en Levy zijn lekker het water ingegaan terwijl de dames hun geweldige lichamen tentoonstelden aan de mensen, door lekker te bakken in de zon. Nadat papa en Levy terug waren zijn we met ons allen even naar het strand gegaan en is papa er met Levy nog een keer het water ingegaan, fris was het wel. De 20 centimeter was ineens nog maar 5 centimeter😊😊. Levy en Aimy gingen met steentjes over het water gooien, degene die het vaakst het steentje kon laten stuiteren hoeft vanavond niet af te wassen. Levy is de pechvogel en mag vanavond de afwas doen. Bij het huisje hebben we later de ligstoelen naar buiten gedaan en zijn we heerlijk gaan genieten van het zonnetje op het balkon. Straks gaan we weer ff lekker kokkerellen en dan weer een gezellige spelletjes avond ervan maken. Morgen staat er een wandeling door de bergen in de planning, met onderweg watervallen en een bergmeer waarin je kunt zwemmen. 'Laghetti Lecchiore'