Italië Dag 7

27 april 2022 - Diano Marina, Italië

Italië dag 7  27-04-2022

Vanmorgen werden we allemaal lekker op tijd wakker, eerst was het nog een beetje bewolkt, maar het trok al snel helemaal open. Zoals iedere ochtend moest er weer uitgebreid ontbeten worden om zo de dag goed te beginnen. Na het ontbijt zijn we eerst naar Ceriale gereden, wat we al zeiden het plaatsje waar we zes jaar geleden ook zijn geweest. Hier hebben we even lekker een strandwandeling gemaakt en hebben we een wandeling over de boulevard genomen. Vanuit Ceriale zijn we iets terug gereden naar het dorpje dat naast ons huidige appartement ligt. Cervo genaamd. Dit dorp begint aan de kust en heeft een doorloop de bergen in. We zijn hier naar 'Castello di Cervo' eerst hebben we hier een lekkere snack gehaald om ff alle energie op peil te brengen. Levy had een giga Broodje hotdog, maar de vreetzak kreeg hem wel bijna helemaal op. Papa en mama hadden een kip schnitzel met Franse friet en Aimy had een bak bol met Franse friet. De friet heeft alleen ons gebit goed getest, want wat waren de frietjes hard gebakken!! Na het eten zijn we Cervo in gelopen. Dit dorp is er vanaf de middeleeuwen en het staat ook bekend om het mooie uitzicht, de kerk, het kasteel en de geweldige Italiaanse smalle steegjes. Het was gewoon een doolhof met allemaal steegjes, maar echt super om te zien. Ook het uitzicht over de zee was adembenemend mooi. We konden zelfs vanaf daar ons eigen appartement zien! Ook hebben we hier nog een geo cache gedaan, altijd leuk om te doen. Toen we de beentjes eenmaal goed begonnen te voelen zijn we weer naar de auto gelopen. We zijn vervolgens naar de supermarkt gereden en hebben er allemaal vlees en vis gehaald om daarmee lekker te gaan gourmetten.

Nu is het tijd om ff lekker allemaal uit te rusten en dan straks weer gezellig spelletjes avond. Morgen gaan we lekker een dagje op het strand liggen, want het beloofd morgen warm te worden.