Italië, Ceriale 2016 dag 6

26 april 2016 - Ceriale, Italië

Vakantie Italië Ceriale dag 6
Vanmorgen werden we wakker met geweldig mooi weer, dus hebben we snel broodjes gehaald en lekker buiten ontbeten. Na het ontbijt zijn we met de auto naar Toirano gereden. Hier zijn de grotten van Toirano. Dit is een hele grote druipsteen grot en in die grot liggen nog botten van beren!!! Ook zijn er voetafdrukken, handafdrukken en knieafdrukken van mensen te vinden uit de prehistorie. De kinderen vonden dit avontuur erg indrukwekkend. Vanuit de grotten zijn we naar het plaatsje Varigotti gegaan, dit is een oud visserdorp waar de huizen mooi gekleurd en gebouwd zijn in de arabische stijl. We hebben hier weer lekker langs het strand gelopen en daarna wandelend naar een ruïne boven op de berg gegaan. Hier had je een geweldig uitzicht over zee. We waren hierna weer op tijd bij het huisje en de kinderen hebben een heerlijke sorbet gegeten. Papa heeft het vlees gesneden en gekruid voor de BBQ, want een vakantie zonder BBQ is geen vakantie ;);) !!  Na de BBQ zijn we het park opgelopen en bekeken hoe groot het hier eigenlijk is. De kids hebben nog twee speeltuinen gevonden, dus die kunnen zich lekker vermaken. Eenmaal terug in het huisje zijn Aimy en Levy begonnen met het maken van hun nieuwe aanwinst; LEGO...mama is lekker buiten een boekje gaan lezen en papa heeft de kids geholpen. Lego is en blijft voor groot en klein. Nu gaan de kinderen lekker plat en dan morgen waarschijnlijk naar de grote plaats Imperia.

1. Maik:
    27 april 2016
    Hoi heidy,wesley,aimy en levy

Hoe is het met jullie in Italië.
    Wezijn nu bij opa en oma in rijssen en gaan morgen weernaar mama.

Veel plezier nog en totde volgende keer

Maik