Italië, Ceriale 2016 dag 13

3 mei 2016

Vakantie Italië, Ceriale 2016 dag 13. Vandaag hadden we de plannen om heerlijk te gaan zwemmen in de zee. De weersverwachting was zodanig dat dat een goed idee was. Maar wat nu.. Papa moest om half zeven even uit bed om naar de wc te gaan... En het was één en al bewolking!! Het zal toch niet he... Om kwart over zeven zijn we met ons allen uit bed gegaan. De wolken trokken al aardig weg en het werd ook al een stuk warmer. Nadat mama en Aimy broodjes hadden gehaald waren alle wolken gelukkig weg en om kwart voor 9 zaten we lekker buiten te ontbijten. Na het ontbijt hebben de kids nog even de lego afgemaakt en mama de laatste was gedaan. We zijn in de auto gestapt en naar het plaatsje gereden. Het was overal lekker rustig en konden de auto vrij parkeren aan zee. We hebben onze handdoeken bij een restaurantje neergelegd aan de zee. We mochten voor niets gebruik maken van de ligstoelen van het restaurant en natuurlijk hebben we hier heerlijk gebruik van gemaakt. Kinderen Hoppa, direct de zee in!! Papa en mama zijn lekker in stoelen gaan liggen en hebben zich bruin (rood) laten bakken. Om een uur of half 1 hebben we lekker een broodje gegeten en daarna zijn we iets dichter bij het restaurant gaan liggen. De kinderen hebben genoten van den heerlijk ijsje en papa heeft weer lekker van de nodige halve liters genoten. Ook was er een voetbaltafel waar de kinderen mooi mee konden spelen. Om een uur of 3 zijn we weer naar het park gegaan. Hier zijn we nog even lekker bij het zwembad gaan liggen. Na het zwemmen kwamen we er achter dat we toch wel aardig verbrand waren. We zijn allemaal lekker rood geworden!! Nu lekker wat eten en dan morgen weer lekker zonnen. Het weer wil de hele week rond deze temperaturen blijven. Vandaag haalde het kwik 28 graden. Dus dat beloofd wat voor de komende dagen!!