Italië, Ceriale 2016 dag 14

4 mei 2016

Vakantie Italië, Ceriale 2016 dag 14 Vanmorgen werden we wakker om 7 uur met Levy al in ons bed. Hij was lekker tussen ons in gekropen. De zon scheen volop en we hebben dan ook lekker buiten ontbeten. Na het ontbijt zijn we naar Albenga gegaan. Hier hebben we even lekker geshopt. Na het shoppen zijn we even naar huis gereden om de zwemkleding van Aimy en Levy op te halen, het was weer 28 graden. Dus zin aan zwemmen hadden ze wel. We zijn daarna direct richting strand gegaan waar de kids daarom nog even konden afkoelen. Op een terras aan het strand hebben we heerlijke spaghetti gegeten. Jammie jammie, dat smaakte weer erg erg lekker. De kilo's vliegen erbij hier. Toen we vanmiddag bij het huisje kwamen zijn de kinderen nog lekker gaan zwemmen hier op het park. Papa en mama zijn bij het huisje gebleven. Mama lekker puzzelen en papa heeft zich vermaakt met de lego van de kids. Toen de kids weer thuis waren hebben ze nog even met de bal gespeeld en we hebben daarna vroeg wat gegeten. We hebben een paar lekkere broodjes hotdog gehad. Nadat we de buikjes weer goed rond hadden gevreten, zijn we nog even naar het strand gegaan om een paar mooie foto's te maken. Het resultaat mag er wezen. Nu zijn de kinderen weer lekker aan het spelen hier op het park en dan zo meteen een potje Yathzee met ze spelen en dan plat. Morgen genieten van de laatste dag hier in Italië en dan vrijdag al weer vertrekdag. De tijd vliegt voorbij hier.

1. Harry fransen:
    5 mei 2016
    Hallo vakantievierders. Vandaag (donderdag) alweer de laatste dag aan de bloemenriviera. wat gaat het snel! Maar geniet vandaag nog maar volop. morgen weer terug naar Nederland waar jullie ook mooi weer staat te wachten. 25 graden. voor morgen een goede reis en doe het voorzichtig aan met zijn allen tijd zat. Groetjes uit de Lindenlaan en xxx aan de kids.