Italië, Ceriale dag 12

2 mei 2016

Vakantie Italië, Ceriale 2016 dag 12.
Na de berichten van gisteren zou het vanaf vandaag lekker warm strandweer worden. Het tegendeel was echter waar. We werden wakker met veel bewolking, dus de plannen om een dagje strand te doen moesten snel worden omgezet. We zijn maar even gaan shoppen in Albenga en vervolgens nog even in Loano. Rond het middaguur waren we al weer thuis en hebben we lekker een paar broodjes gegeten. Het was nog steeds droog en het voelde ook lekker warm aan, dus de kids hebben lekker buiten gespeeld. Na het buiten spelen hebben ze een eigen tekening gemaakt en deze ingekleurd. Papa en mama hebben helemaaaaallllll niet geholpen..uch uch uch... Aan het eind van de middag zijn we naar een speelgoedwinkel gegaan en mochten Aimy en Levy nog iets van lego uitzoeken. Dit mocht omdat ze de hele vakantie tot nu toe erg goed hebben geholpen met afwassen en andere klusjes. Ze zijn lekker druk bezig geweest met de lego en na het avond eten hebben ze nog even door kunnen bouwen aan de lego. Na het legoproject moest er uiteraard nog even gedobbeld worden met paps en mams. Levy is wel erg erg goed in Yathzee!! Hij wint elke avond. Nu de kids sloap'n en zitten met een halve liter en een coma. Fijne avond allemaal en hopelijk morgen wel een lekkere stranddag.